13 marca 2012

Essence, Cafe Ole (07).


Na pierwszy ogień rzucam lakier do paznokci Essence, w kolorze Cafe Ole (seria Nude Glam) - piękny odcień, który dla mnie wygląda jak kakao z mlekiem. Bardzo dobrze rozprowadza się, jest dość rzadki, ale nie wypływa poza paznokieć. Ja użyłam dwóch warstw - myślę jednak, że jedna także w zupełności wystarczy - nie wiem czy na zdjęciach to widać, ale emalia posiada bardzo drobniutki shimmer. Czytałam opinie w których dziewczyny twierdzą, że lakier źle się nakłada i smuży - ja nic takiego u siebie nie zauważyłam.



Jestem całkowicie na tak - czasami lubię mieć paznokcie w takim lekko mdłym i spokojnym odcieniu, zatem nabytek oceniam pozytywnie, a jutro pokażę Wam resztę marcowych nudziaków Essence

Lakier Cafe Ole kosztuje 5,99 zł/ 5 ml.
Essence, Cafe Ole (07).
Czytaj dalej...

42 komentarze:

  1. taki chyba bardziej taupe niż nude, mam podobny z jumpy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. baaardzo lubie takie kolory, obecnie tez mam nude :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najpiękniejszy nude jaki widziałam !

    OdpowiedzUsuń
  4. o. Też mogłabym mieć ten kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj czekam na te nudziaki, czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie mam go na pazurkach:)
    jutro zrobię o nim notkę:)jestem nim zachwycona:))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się widzi! w ogóle jestem miłośniczką takich mdłych pazurów...co zazwyczaj wywołuje lawinę żartobliwych docinek koleżanek, które się śmieją, że lubię takie 'grzybowe' kolory... no lubię! od jasnego beżu, przez wszelakie wersje nude po właśnie grzybka, ten na Twoich pazurach wydaje mi się oczywiście jedyny i wyjątkowy i na pewno takowego nie mam w swojej kolekcji, więc na pewno, obowiązkowo wręcz będę musiała go kupić! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam odcień 04 Iced Latte z tej serii i też jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny choć chciałoby się zaśpiewać "ale to już było" ;) i wróciło jak się okazuje

    OdpowiedzUsuń
  10. baardzo lubię nudziaki, ten też jest bardzo ładny; jakbyś mogła to daj znać jak z trwałością, łudzę się, że z nową formułą może coś poprawili ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. O! I do tego spodnie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam lakier z tej serii - toffee to go. Również przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor podoba mi się :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglada ciekawie, chociaz wolalabym wersje bez shimmera ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. aga czy Ty wrzucasz trzy posty dziennie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda całkiem ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Piękny kolor :) Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam z tej serii cookies and cream :) I także jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor :) ale mam już tyle podobnych nudziaków że mi starczy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny! :) Jeśli nie byłby spod szyldu C&G pewnie kupiłabym go.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja posiadam cookie&cream i rzeczywiście smuży...

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny kolor- na pewno kupię, właśnie takiego brązu mi potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już wiem gdzie wybiorę się w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cielak , musze zerknąć w drogerii na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny kolor, choć wyobrażałam sobie go jak bardzo brudny róż :D czekam na następne :=

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak patrzę na inne dziewczyny to na ich paznokciach lakiery Essence pięknie wyglądają, ja miałam zawsze z nimi problemy przy nakładaniu i w końcu zrezygnowałam z nich. Może to wszystko dlatego, że mam bardzo małą płytkę paznokciową.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. LIKE THE COLOR A LOT! I need these creme color addition!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny i niedrogi! Chyba skuszę się na własnoręczne (dosłownie xD) wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. czegoś takiego właśnie szukam :)
    jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dla mnie ten lakier jest idealny ♥


    www.ultravioletlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...