8 lutego 2012

TAG: Nie wychodzę z domu bez...

Dziękuję Obsession i Agacie za otagowanie, trochę późno odpowiadam na tag, za co przepraszam :)

Zasady:
1/ Utwórz odpowiedni post na swoim blogu z informacją od kogo go otrzymałaś.
2/ Podaj 5 produktów kosmetycznych (łącznie z nazwą firmy), które stosujesz wychodząc z domu, takie must have na wyjście (można dołączyć zdjęcie).
3/ Przekaż zabawę dalej 5 bloggerkom.


Bez czego nie wychodzę z domu? Właściwie jest to zależne od pogody, nastroju i tego, co mam pod ręką. Pokażę Wam, co w chwili obecnej jest moją podstawą - wiele tego nie ma.


- krem na dzień marki Stenders.
- krem pod oczy nawilżający Bobbi Brown, mam 3 ml próbkę, produkt jak na razie spełnia wszystkie moje oczekiwania.
- korektor pod oczy marki Lancome sprzedawany łącznie z kremem pod oczy, krem się skończył, a korektor nadal jest i w ogóle go nie ubywa!
- róże do policzków, nie potrafiłam zdecydować się na jeden bo lubię kilka, na zdjęciu są tylko trzy: Benefit Hervana , Chanel Blush de Horizon , MAC Stunner (używam codziennie prawie i także go nie ubywa!).
- balsam do ust - również MAC.
- podkład mineralny Lily Lolo

O większości kosmetyków już Wam pisałam, niebawem do recenzji dołączy kremd o twarzy, pod oczy i balsam nawilżający do ust.


Chciałabym otagować wszystkie moje Czytelniczki, które do tej pory nie wzięły udziału w tagu - czekam na Wasze posty! Jeśli nie prowadzice bloga koniecznie napiszcie w komentarzu o swoich kosmetycznych niezbędnościach :)
TAG: Nie wychodzę z domu bez...
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Ten róż Benefit wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram zoile - Benefit wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie róże wyglądają ślicznie :]

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten róż z benefita :)
    chciałabym go przetestować ,a po za tym , jestem nowo obserwująca Twój blog i jestem nim zachwycona :)
    pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na recenzję LC MAC'a ;) to mój absolutny must have i top topów w tej dziedzinie i ciekawa jestem Twojej o nim opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajajajajjj ten nowy róż od Chanel jest taki piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te róże! Mam straszną ochotę na Stunner!

    OdpowiedzUsuń
  8. aaajjjajjjjajjj :D Marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dzisiaj pomacałam ten Benefotowski roz Hervanę, ładniutko wygląda taki jasniutki róż....:)

    OdpowiedzUsuń
  10. MAC Stunner :o chcialabym!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. róże benefit i chanel czadowe:D

    OdpowiedzUsuń
  12. monica ja też macałam, bardzo delikatny róż :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...