17 lutego 2012

MAC, Viva Glam - nowa, marcowa odsłona!

Już za kilka dni w salonach MAC pojawi się nowa odsłona VIVA GLAM - tym razem twarzami akcji są Nicki Minaj oraz Ricki Martin. Marka bardzo aktywnie bierze udział w kampanii wspomagającej osoby chore i/lub zarażone HIV/AIDS, rok temu do współpracy została zaproszona Lady Gaga .

Film 'zza kulis':



W tym roku będziemy mogły kupić Nawilżający balsam do ust (Ricki, 62 zł) lub różową pomadkę do ust (Nicki, 79 zł):




Każda złotówka (za wyjątkiem podatku vat) pochodząca ze sprzedaży produktów Viva Glam sygnowanych przez Ricky i Nicki Viva Glam zasila konto MAC AIDS Fund. Produkty Viva Glam Ricky i Nicki w salonach MAC w Polsce dostępne będą od marca 2012.
MAC, Viva Glam - nowa, marcowa odsłona!
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Nicki byłaby taaaaaka urocza, gdyby zdjęła z siebie te tony plastiku :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no! Wspaniale się zapowiada...

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością obejrzę, ale raczej nie moje kolory :) chyba, ze ten balsam bedzie fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor pomadki jest jednak za odważny jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ricky jest taki sweet :) Lubię na niego patrzeć, fajnie że wziął udział w tej kampanii. Co do Nicky - ostnio odkryłam, że ona ma nawet fajny głos jak normalnie śpiewa! :O (w piosence Davida Guetty- turn me on). Normalnie nie mogłam wyjść ze zdzwienia, że to jej wokal!

    A szminkę MACa chętnie bym kupiła, żeby wesprzeć szczytny cel ;) (albo po prostu dlatego, że kocham ich szminki)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nicki minaj <3

    zapraszam do mnie;>
    http://gooddamnmoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...