15 lutego 2012

I nastała czerń! Essence, Fatal (20).


Ten czarny lakier od Essence mam w swoich zbiorach może od dwóch lat, a użyłam go...trzy razy? Kiedy zatem pojawia się na moich paznokciach czerń można uznać to za wydarzenie - i tak było w sobotę! Miałam przyjemność uczestniczyć w niezapomnianej prawie remizowej zabawie, tańcowałam pośród szalonych mężczyzn i równie szalonych kobiet w rytm przebojów z lat młodości mojej mamy - i uwaga! - te przeboje śpiewano na żywo! (Jeśli będziecie przejazdem w Zamościu chętnie podam namiary na sobotnią imprezę - musicie się tylko elegancko ubrać i odrobinę znieczulić:)). Wracając do lakieru - odcień Fatal (20) wytrwał na moich paznokciach jeden dzień i jestem już pewna, iż jest to wina Nail Teka numer II, którego używam jako bazy. Nie wydaje mi się, aby wszystkie lakiery, niezależnie od marki (nawet OPI) trzymały się 1 - 2 dni, a gdy użyję Nail Teka tak właśnie jest! Polecicie mi godnego następcę?


Często malujecie paznokcie na czarno?
I nastała czerń! Essence, Fatal (20).
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Ja maluję ale ten akurat ma tendencję do długawego schnięcia :]/ wiem bo go mam
    Mnie bardziej interesuje jednak relacja z remizowej potańcówki XD

    OdpowiedzUsuń
  2. o kochana, to po podrozy zycia do Mexiko, zaparaszam do mnie na wschod - zobaczysz na wlasne oczy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie generalnie lakier położony na odżywkę wszelkiej maści trzyma się masakrycznie krótko .

    Więcej prosim o remizowej imprezie !!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Owszem czasami maluję na czarno paznokcie. Używam Essence colour&go Black Is Back. Trzyma się 2 dni spokojnie, a potem zaczynają się ścierać końcówki. Kryje po 1 grubej warstwie lub 2 cienkich. Najczęściej aplikuję na niego jakiś błyskotkowy topper np. Cirrcus Confetti również z Essence. Już niedługo wstawię u siebie zdjęcia tej "mieszanki" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz rozumiem czemu grałaś femme fatale.. to zasługa lakieru:P

    OdpowiedzUsuń
  6. haha widze ze nie ja jedna bardziej ciekawa jestem imprezy anizeli lakieru:D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwiebiam mieć paznokcie pomalowane na czarno! ale ostatnio rzadko się to zdarza, bo nie mam czasu na malowanie i nie mam czasu nawet na kupienie lakieru (a jak już jakimś cudem trafię do drogerii, to zawsze zapominam a czarnym lakierze, stary już niestety nie nadaje się do użytku). ja jako bazę stosuję Eveline 8w1, jak dla mnie genialna odżywka, i lakiery całkiem nieźle się na niej trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rzadko sięgam po czarny lakier, chyba, że jest to Essence VL ze złotymi drobinkami :-)

    A co do nail teka, ja mogę polecić od siebie topcoat Essence gel look, u mnie naprawdę przedłuża "żywot" lakieru, ścieranie zaczyna się od końcówek dopiero po 3-4 dniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda świetnie kiedyś bardzo lubiłam czarne pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię malować paznokcie na czarno :)
    To w Zamościu taka impreza czy w okolicach ?:D
    Bo ja z Krasnobrodu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czerń na paznokciach :) Jak chcę ją odświeżyć to pach jakiś glitter i mamy super nowy manicure :D Ja mam czerń z Wibo, tragedii nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a j anugdy nie mialam czarnych paznokci a chodza z amna;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o widzisz, nie wiedziałam, że tak jak ja jesteś z Zamościa :) A paznokci czarnych nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie maluję na czarno :)

    Mieszkam pod Zamościem, coż to za impreza?

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czern na paznokciach ale niestety nie u siebie :) U kogos wyglada mega:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nail teka nie używam jako bazy, a jako utrwalacza i lakier mam na paznokciach ponad tydzień a zmywam go z czystej przyzwoitości ;)natomiast z podkładowych używałam kiedyś Sally Hansen i był ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedawno kupiłam sobie czarny lakier i bardzo podoba mi się połączenie czerni z brokatem;) akurat na sobotnią imprezkę zaszalałam i zrobiłam sobie taki manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja własnie zbieram się do kupienia czarnego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  19. musze chyba kupic czarny lakier ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. matko jak ja dawno czarnego lakieru nie nosiłam! :O

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię czarne paznokcie;) Choć dawno nie miałam, bo często mi farbował paznokcie, nawet z bazą:(

    OdpowiedzUsuń
  22. czarny kolorek!;p.
    yeeee^^.
    Będzie mi miło jak rzucisz okiem na moje projekty;).
    lovagex3.blogspot.com;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja po raz pierwszy spróbowałam wykonać manicure w stylu ombre nails. U mnie na blogu są fotki. Będę wdzięczna za ocenę efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. to na pewno Nail Tek :) też mam i wydarzeniem jest jak lakier utrzyma się 2 dni...dziwne to, bo kiedyś czytałam, że nail tek przedłuża trwałość lakieru, a u mnie działa wręcz przeciwnie

    OdpowiedzUsuń
  25. no tak najbardziej Was zianteresowala remiza:))
    i witam dziewczyny z okolic Zamoscia i z Krasnobrodu!:)))

    lokal w Zamosciu nazywa sie Nadzieja:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o tym lokalu, ale trzeba będzie się wybrać :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie maluję paznokci a czno. Źle się czję w ciemnych kolorach na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  28. od czasu do czasu lubie klasyczna czern na paznokciach. mam tkie ciągi ze nosza ja nawet 2 tygodnie bez przerwy bo nie mam pomyslu na zaden manicure.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...