16 lutego 2012

Essence, Soul Sista - zapowiedź.



Lato!!! Patrzę na zdjęcia i chcę jechać nad morze, jeść lody, wylegiwać się na piasku - patrzę za okno: ups, śnieg do kostek. Zapowiadana na marzec w Niemczech (za kilka dni wracam do Berlina więc akurat na nią zdążę) limitowana kolekcja Soul Sista moim zdaniem powinna pojawić się nieco później, w okolicach wakacji, ale co tam - biorę, co dają już teraz :)





Czuję się skuszona pędzlem i niestety prawie wszystkimi lakierami - odrzucam jedynie złotawy brąz.

W kolekcji znajdziemy:
- Puder brązujący (01 shake your booty)
- Paletki cieni do powiek (01 hey sista soul sista, 02 call it boogie)
- Eyleinery brokatowe (01 james’s favorite brown, 02 diving @ swimming pool)
- Lakiery do paznokci
- Bronzer w płynie (01 shake your booty)
- Błyszczyki do ust (01 shake your booty, 02 lounge chair affair)
- Pędzel typu kabuki (01 70ies hair style)

Co Wam wpadło w oko?:)

photo:fragdiegurus
Essence, Soul Sista - zapowiedź.
Czytaj dalej...

29 komentarzy:

  1. jestem ciekawa cieni... w ogol wszystkiego... jestem w stanie się założyć że coś z tej kolekcji wyląduje na stałe w szafie przy następnej wymianie asortymentu. Gołym okiem widać, że ta kolekcja to badanie rynku :) Kolorowo i jednocześnie - bezpiecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier ten brzoskwiniowy i pedel zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe kolory lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie etż zrobiłam o nniej wpis wczoraj ogólnie wszystko fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. pędzel! lakier ten a'la nude i paletka cieni:> ale pędzel na 100% będzie mój:>

    OdpowiedzUsuń
  6. pędzel i lakiery.. wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam , mam pytanie w jakich niemieckich sklepach można kupić kosmetyki essence?? u nas chyba tylko w drogerii natura.

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Wszystko mi wpadło w oko :) Oby wakacje były jak najszybciej :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te lakiery :) Ciekawe jak będą wyglądać na pazurkach..

    OdpowiedzUsuń
  10. błyszczyk i lakier do pazurów no i moze jedna paletka

    OdpowiedzUsuń
  11. Unknown , w Niemczech sa dostepne w drogeriach d&m

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo murzyńsko, zatem bardzo w moim klimacie ;) jaram się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory. Niestety tu w Londynie nie ma marki Essence a szkoda... ;(

    Pozdrawiam
    kosmetycznieumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten pędzel kabuki i puder brązujący:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cienie i lakiery fantastyczne mają kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Będzie nad czym się Achać i Ochać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kabuki, lakiery i różowy błyszczyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, ten lakier nude i ten różowy obok niego... ciekawe, czy doczekamy się tej limitowanki w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  19. A wiadomo kiedy i czy w ogóle kolekcja pojawi się w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  20. paletki i lakiery:D! kolory po prostu przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  21. lakiery swietne, w szczegolnosci ten nudziak mi sie spodobal ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsza paletka wygląda ciekawie, a także rózowy lakier i ten pędzel, nie mam obecnie takiego porządnego pędzla, a taki na moje potrzeby wystarczy

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi sie zlotawy brokatowy eyeliner ale dopoki nei zobacze go na zywo to sie nie zdecyduje. nie naleze do tych ktorzy z limitki w szafie essence wykupuja wszystko jak leci :D :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...