3 lutego 2012

Czym pachnie moja zima?

Jakie są Wasze ulubione perfumy, których używacie zimą? Ja lubię te nieco bardziej słodkie, z minimalnym ogonem i pazurem - tej zimy używam przede wszystkim trzech (reszta faworytów została w Berlinie):

- Chanel, Mademoiselle - mam wersję EDT, jest świeża, lekko orientalna i czysta. Na skórze staje się zmysłową mgiełką. Dla mnie - na szczególne okazje.
- Lolita Lempicka, Forbidden Flower - dla mnie są jedną z najlepszych wariacji klasycznej Lolity. Zapach tworzy kwiat absyntu, piwonia, kwiat anyżu, mimoza, liście truskawek, fiołek, piżmo, migdały, kwaśne wiśnie.
- Benefit, So Hooked on Carmella - absolutnie jadalny zapach - dużo karmelu i słodyczy, nie należy przesadzić z ilością, otoczenie może tego nie strawić!


Do mojej listy dodałabym jeszcze Golden Delicious Donny Karan, ale może to dlatego, że tęsknie już za wiosną ?:)
Czym pachnie moja zima?
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. u mnie na przekór Perfumer's Workshop - Tea Rose. Klasycznie, zimowo Versace Crystal Noir. No i ostatnie odkrycie, czyli D&G La Temperance :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja obecnie Gucci Guilty i Hugo Boss XX a uwielbiam Dolce Gabbana The One złote

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie przoduje również Mademoiselle tyle, że D&G The One. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. edit :
    (...) Mademoiselle tyle, że EDP. Sięgam też często po D&G The One .:)

    p.s.: nie wiem co się dzieje z moimi komentarzami; wyrywa mi z nich część tekstu;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pachnę klasyczną Lolitą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie wiem na którą Lolitę się zdecydować, choć fakt, że ona u mnie zagości nadciąga nieubłaganie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. AAaaaa Lolita mhmmm :)
    Ja używam nieco mocniejszych typu Far Away Avon,Naomi Campbell Neomagic z FM, a zwykłą Coco Madmoiselle używam niezależnie od pory i najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lolitka mi się ostatnio skończyła...juz tęsknię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też lubie słodkosci zimą: Angel, Jimmy Choo, Euphoria CK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystkie:) A ta wersja Lolity cudna

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Coco Mademoiselle. Do mojej listy dodałabym jeszcze Beyonce Heat i CK Euphoria, z którym się już pożegnałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie wygrywa Lady Million od Paco Rabanne - idealna nuta, a do tego utrzymuje sie niemolzliwie dlugo! i to z jednego psikniecia... uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie obecnie królują ciężkie zapachy, nr 1 jest Kashmina Touch by MaxMara

    OdpowiedzUsuń
  14. Mademoiselle moj zapach zycia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj tak Mademoiselle piękne.
    Ja jeszcze pachnę Hypnose edt, Euphoria edp, Gucci Guilty edt i Bright Crystal :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...