14 stycznia 2012

Z lookbook'ów: Topshop SS12


Projektanci marki Topshop przygotowali na nadchodzącą wiosnę naprawdę mocną i inspirującą kolekcję. Feria pastelowych barw, nowoczesne formy i wzorzyste tkaniny sprawiają, że patrząc na zdjęcia chciałoby się aby wiosna była już teraz.

Makijaż w propozycji stylistów Topshopu jest eteryczny i bardzo naturalny, pastelowe kolory na ustach ożywione błyszczykiem lub balsamem nawilżającym. Delikatny róż na policzkach dający wrażenie pierwszego dotyku budzącego się słońca i rozświetlacz na grzbiecie nosa, nad kością policzkową i linią ust, który dodaje twarzy blasku i uwypukla jej naturalny kształt. Najmocniejszym elementem looku są oczy - mocne kreski eyelinerem, cienie nude i brwi podkreślone kredką sprawiają, że ciężko oderwać od nich wzrok. Włosy są niedokładnie ułożone i nie wysuszone do końca - jakby zabrakło czasu przed pospiesznym wyjściem z domu. Pojedyncze kosmyki odstają od głowy sprawiając, że przebijające się przez nie promienie światła podkreślają zwiewny i delikatny charakter makijażu.

Propozycje, które widzicie doskonale sprawdzą się  na codzień jak i na wieczorny wypad.





Więcej zdjęć i opis całej kolekcji możecie zobaczyć na firmowym blogu Topshop'u i stronie sklepu.

Jako, że to pierwszy mój post na blogu Agaty to może się przywitam! Parę razy Agata o mnie wspominała - jestem Tomek - na codzień narzeczony Agaty, tata Jagody i programista nomad - w wolnych chwilach fashionista, projektant i opiekun wizualnej strony bloga. Agata pozwoliła mi złapać się za jej stos kosmetyków do makijażu i razem uczymy się nimi bawić i wyrażać, dzielnie też znosi rolę mojej modelki i niedługo na blogu pojawią się pewnie też moje prace. Dzięki za bycie z nami i czytanie Agata Ma Nosa - praca z Wami i dla Was daje nam masę frajdy i przyjemności! Ah! I mam nadzieję, że trochę odświeżony design się podoba!
Z lookbook'ów: Topshop SS12
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. cześć Tomek :)) jak miło :) designe bardzo się podoba, jak weszłam od razu zauważyłam zmianę w nagłówku ;) co do propozycji Top Shop - makijaże super, ale włosy ze zdjęcia drugiego mi się nie podobają wyglądają jak tłuste ;))marynarka z 4 zdjecia rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę ze nie tylko mój partner dał się wciągnąć w prowadzenie wspieranie bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam straszny sentyment do takich mokrych/niedopracowanych fryzur - jak dla mnie nie ma nic bardziej intymnego niz ogladanie ludzi w stanie "nie wyjsciowym", po przebudzeniu, troche zmeczonych, zabieganych w domu - dla mnie widok rozczochranej Agaty zaraz po przebudzeniu albo jeszcze spiacej to jeden z najprzyjemniejszych widokow. Przez to podobaja mi sie te fryzury - takie troche dzielenie sie ta intymnoscia troche, chociaz wyrezyserowana to i tak budzi we mnie te emocje - wiec spelnia swa role! :)

    I jeszcze raz witam - ekscytujace po raz pierwszy nie byc szara eminencja obserwujaca zza kulis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada. Powodzenia w realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Modelka z pierwszej fory ma usta jak Bardotka ..mruuu .. ;)

    Witamy i cieszymy sie z Wami , ze mozecie tak wspaniale sie uzupełniać i dzielić swoją pasję !Super

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje dziewczyny, ze tak milo przyjelyscie Tomka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy witamy :D
    Bawcie się dobrze :D kolekcja bardzo interesująco zapowiedziana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega uwielbiam tą nieprzewidywalność w Topshoppie . pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. :) top shop zzyna moj styl czyli kaotik romantik :D a sa jakies dziury w ubraniach przewidziane na ten sezon?

    OdpowiedzUsuń
  10. Tomku: masz absolutną rację, że nie ma nic bardziej intymnego i przyjemnego niż taki taki "nie wyjściowy" look :) w końcu takim wyglądem dzielimy się tylko z bardzo bliskimi nam osobami :) po prostu akurat to drugie zdjęcia mi nie przynosi takich skojarzeń :)natomiast każde inne - tak :) wiesz...nie mogę się doczekać kolejnych Twoich wpisów, oczywiście Agato, Twoje wpisy też bardzo lubię, zresztą zaglądam tu regularnie i to jest chyba najlepszym dowodem ;) pozdrawiam Was oboje, mam takie odczucie, że tworzycie fajną parę, mimo że kompletnie Was nie znam ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...