13 stycznia 2012

Wiosenny makijaż - propozycje marki Dior.


Za oknem właściwie jest prawie wiosna mimo, że mamy według kalendarza styczeń. Uznałam więc, że to dobra pora na pokazanie Wam wiosennej kolekcji marki Dior - Garden Party.




Z propozycji Dior urzekł mnie przede wszystkim róż - uwielbiam cukierkowe, delikatne odcienie więc ten powinien się stać moim wiosennym must - have. Biżuteryjne opakowania, bardzo romantyczny, kwiatowy look - same zdjęcia powodują nagły przypływ energii i wzmożone oczekiwanie na wiosnę!
Wiosenny makijaż - propozycje marki Dior.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. Świetne lakiery i piąteczka z zieloną różą - naprawdę wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze zachwycają mnie tak piękne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. ja należę chyba do zachłannych, bo wzięłabym WSZYSTKO:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne... najbardziej podoba mi się róż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia piękne, ale same kosmetyki jakoś nie przyprawiają mnie o szybsze bicie serca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wytloczone rozyczki sa zachwycajace akolorystyka przywodzi na mysl łąkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiolety, róże i zielenie. Śliczne, piękne i cudne! Szczególnie ten róż z różyczkami. Zakochałam się. :D Wszystkie chba już czekamy na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam cienie Diora, są fantastyczne. Kiedyś znalazłam w mojej mamy kosmetyczce cienie które miały ze 20 lat i nadal były dobre i nadawały się do użycia;) Tak więc wg mnie warto w nie zainwestować;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają ślicznie i naprawdę ładnie się prezentują :D ciekawe jak na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zdjeciach tez mnie zainteresowalo, na zywo niestety nie... wlasciwie poczulam sie dosc zawiedziona, zarowno ta diorowa kolekcja, jak i chanelowa, z ktorej interesowal mnie roz ale to jest taka zarowa, ze sobie darowalam...

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne, mam jednak jedną paletkę Dior i uważam, że cena nie jest adekwatna do jakości :O

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...