17 stycznia 2012

Różowa landrynka po raz kolejny - Lovely nr. 294.


Różowa landrynka w środku zimy? Czemu nie! Tym bardziej, że zima już naprawdę nadeszła i gdybym tylko miała sanki i piersiówkę za pazuchą zjeżdżałabym z okolicznej górki :) Odcień rozbielonego różu bardzo lubię i często mam go na paznokciach, problemem jest niestety trwałość produktu marki Lovely, ponieważ już tego samego dnia, po kilku godzinach zaczynają ścierać się końcówki. Na aplikację, pędzelek i gęstość lakieru nie mogę narzekać, gdyż są całkiem poprawne. Tak bardzo lubię ten kolor, że jestem w stanie przeżyć wszelkie niedogodności!


Kolor jaki widzicie na zdjęciach to Crystal Strenght, Lovely nr. 294 - kupiłam go w Rossmannie za kilka złotych.
Różowa landrynka po raz kolejny - Lovely nr. 294.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor :)

    http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam kolejną wycieczkę do Rossmanna, tym razem po odżywkę Wibo Diamentowa Siła - jedna warstwa jako top coat i problem startych końcówek znika na kilka dni :) a cena bardzo podobna do ceny lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, lubię lakiery od Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy przeczytałam tytuł, spodziewałam się słodkiego, jasnego różu, a tu całkiem fajny moim zdaniem jak najbardziej zimowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi takie kolory poprawiają humor, zwłaszcza teraz kiedy słońca brak i szarość za oknem :/

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery są bardzo fajne, szybko się scierają napisy, ale ogolnie to lubie je, jest całkiem dużo lakieru i tanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. róż nie jest aż taki landrynkowy - bardzo przyjemny :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny :) mi wcale nie wygląda na landrynkę, ładny, nie za bardzo jaskrawy, cukierkowy róż :D a lakiery z tej serii znam i lubię, choć trwałość rzeczywiście mogłaby być trochę lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, kiedyś próbowałam znaleźć coś podobnego u OPI, myślałam o Krem de la Kremlin czy jakoś tak :). A tu cena kilkanaście razy niższa.. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem tu pierwszy razi bardzo mi się podoba :D
    na 100% będę wpadać częściej ;]
    ii oczywiście obserwuję ;)
    pozdrawiam! ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, bardzo w moim guście. Chyba też muszę zainwestować w tą "diamentową siłę" wibo, bo starte końcówki to u mnie ostatnio standard...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, mi się kojarzy z malinami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...