4 stycznia 2012

Najlepiej wydane 5 zł w 2011 roku!

O tak! I dodam jeszcze, że wydałam je 30 grudnia. Odkryciem roku i jednym z najpiękniejszych lakierów jakie widziałam w ostatnim czasie jest Sensique - kolekcja Fantasy Glitter - ja wybrałam odcień Confetti.


Nie spodziewałam się, że lakier, który kosztuje 5 złotych może wyglądać tak rewelacyjnie i moim zdaniem konkurować z markami wysokopółkowymi. Odcień jest niesamowity, iskrzy milionem drobinek - bez znaczenia czy patrzę na swoje paznokcie w świetle dziennym czy sztucznym - jestem zachwycona! Do pełnego krycia użyłam trzech warstw, nie zastosowałam topu więc lakier wytrzymał dwa dni bez uszczerbku - był ze mną podczas Sylwestrowej zabawy. Jeśli tak jak ja kochacie brokat koniecznie zainwestujcie w lakier z tej kolekcji - na pewno nie pożałujecie!





Jak Wam się podoba taki efekt?
Najlepiej wydane 5 zł w 2011 roku!
Czytaj dalej...

41 komentarzy:

  1. Baaaardzo mi się podoba :) muszę się rozejrzeć za tymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!
    Polskie firmy produkują co raz piękniejsze lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  3. glitterkow w swojej kolekcji jeszcze nie mam, wiec chyba sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. za 5 zł to jak za darmo prawie jak na takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i jeszcze Fireworks:) te dwa kolory z Fantasy Glitter to must have karnawału jak dl amnie:)

    a u Ciebie wyglądaja super!

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię tą firmę ale lakieru ich nie miałam , ake fajnie wygląda na pazurkach kolorek ,zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Wygląda jak jakiś lakier galaxy! Mega efekt, bardzo mi się pododba ;) U mnie w Częstochowie usunęli Naturę ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam kolor i też jestem nim zachwycona - zarówno efektem jaki daje na paznokciach jak i trwałością ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio mam fioła na punkcie brokatu,więc muszę mieć ten lakier!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie strasznie denwerwuje zmywanie brokatowych lakierów ale faktycznie wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja je widzialam ale capnełam Essence nail art special effect, moim zdaniem jeszcze lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie się prezentuje na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny jest ten lakier... ale pewnie u mnie leżałby jak i wszystkie pozostałe, ponieważ nie byłabym w stanie pomalować sobie nim łądnie pazurów....

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmywanie jest paskudne ale to faktycznie chyba najladnieszy brokatowy lakier jaki o tej pory widzialam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dziewczyny, zmywa sie go bardzo lawo -- wlasciwie ja go zdjelam z paznokci podwazajac lakier - odchodzi wtedy calosc:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam je i nie wiem dlaczego żadnego nie kupiłam... jakieś totalne zaćmienie. Lakier wygląda przepięknie, a ja uwielbiam brokaty *,*

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacja juz widzialam ten lakier gdzieś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fenomen:) Bardzo mi się podoba efekt na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest fantastyczny, naprawdę. Cudowny efekt na pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  20. on jest genialny :) z tej kolekcji Confetti i Fireworks to must have :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze jak jestem w naturze to zastanawiam się nad nim lub na fireworks :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wlasnie wczoraj go kupilam :) sliczny

    OdpowiedzUsuń
  23. Już na zdjęciu wygląda wspaniale, przy czym fotografia i tak nie oddaje tego uroku w całej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kurcze, świetny efekt! chyba jutro przejdę się do drogerii... ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny! ja mam odcień fireworks :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...