18 stycznia 2012

Lana del Rey i jej makijażowe stylizacje.

O tej pani słyszałyście pewnie już niejednokrotnie, a jeśli nie - to pora jej posłuchać ! Nie chcę komentować jej głosu, pochodzenia i zawartości portfela jej taty - bardziej zainteresowały mnie jej stylizacje i makijaże. Muszę przyznać, że podróż w lata sześćdziesiąte to strzał w dziesiątkę - według mnie na większości zdjęć wygląda zjawiskowo! Najbardziej podoba mi się uczesanie i makijaż a'la Brigitte Bardot.





Co myślicie o tych zdjęciach? Podobają się Wam te stylizacje?
Lana del Rey i jej makijażowe stylizacje.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Ma zjawiskowe usta !
    Ja nie słyszłam ...chyba wczesniej o niej ,ale masz racje .Bardzo trafna stylizacja do takiej urody .Mnie się podoba bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna dziewczyna w dobrze dobranych makijażach, ale przy jej ustach to jednak ktoś majstrował, wystarczy porównać ze zdjęciami Lany kiedy jeszcze była "Lizzy Grant" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Zarówno ona, jej makijaże jak i stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie stylizacja w klimatach lat 60-tych :) Piękna kobieta, pięknie wygląda i ma boskie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda! I uwielbiam taki klimat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja a'la Brigitte kapitalna, ale ta ostatnia w stylu Adele też mi się baaardzo podoba! ♡ 60's ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem w ten sposób: wisi mi, czy Lana jest zrobiono (mówię w tym momencie o jej "debiucie"), czy ma sztuczne usta, czy wkupiła się w światek muzyczny. Kocham to, jak wygląda, jak się stylizuje/ją stylizują, jak śpiewa i jaki klimat wokół siebie roztacza. Jest to pierwsza osoba, która zainspirowała mnie do noszenia czerwieni na ustach. Dla mnie jedna z ciekawszych kobiet, jakie ostatnio odkryłam. I dopinguję jej bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne stylizacje , i jakaż ona piękna jest :) pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ona i jej stylizacje:) niegdy o niej wcześniej nie słyszałam, muszę to nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, w tej stylizacji wygląda wprost zjawiskowo :) Chociaż głos ani piosenki jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia i stylizacje super, ale dziewczyna wyszła spod skalpela...

    OdpowiedzUsuń
  12. jakośczuję, że to piękno to nie do końca tylko matka natura zafundowałą ;) ale fakt urody jej nie odmówisz a stylizacje i zdjęcia bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia piękne! Mega inspirujące.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się w niej troszkę kocham, tzn ona ma coś nie tak z twarzą, ale absolutnie mnie urzeka.

    a muzyka też swego rodzaju fenomen. na żywo niestety wypada baardzo blado, ale od utworów uwolnić się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba jestem zacofana, bo do dziś nie słyszałam jak ta Pani śpiewa. Agato dziękuję Ci za ten post! Toż to magia jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam jej piosenkę born to die :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje! Ma w sobie ''coś'' :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @Bella - to coś to silikon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co nie zmienia oczywiście faktu że ją uwielbiam!:)

      Usuń
  19. Śliczna dziewczyna, doskonale pasują jej te stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  20. kwiaty we włosach..świetne..
    Zapraszam do mojego SPA na chwilę relaksu i upiększenie najprostszymi sprawdzonymi metodami naszych babć..

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacje świetne :) ale usta ma jakoś dziwnie wypełnione (bo że coś z nimi robiła od razu widać) są ładne ale trochę kaczkowate XD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...