17 stycznia 2012

Dr Irena Eris, Telomeric - wersja dla babć i mam!


Zbliża się Dzień Babci więc pozwolę sobie podsunąć Wam podpowiedź prezentową! Moja mama jest poczwórną już babcią - kosmetyki, które Wam pokażę są dla kobiet w wieku 60 +, zdecydowałam się o nich napisać ponieważ Grażynka jest nimi zachwycona i wciąż mówi jaką to ma piękna i młodą twarz :). Linia kosmetyków Ireny Eris o nazwie Telomeric przeznaczona jest do skóry dojrzałej - jJest to pierwsza seria kosmetyków na bazie Telomerów, które uzyskały Medyczny Nobel 2009! Aby przedłużyć życie komórki i zatrzymać pogłębianie się zmarszczek Centrum Naukowo-Badawcze Eris opracowało innowacyjny składnik aktywny Telomeric™. Utrzymuje on telomery (fragmenty DNA znajdujące się na końcach chromosomów w komórkach) w dobrym stanie, co wyraźnie opóźnia wejście w fazę starzenia fibroblastów. Nowa seria Telomeric™, polecana dla kobiet po 60 roku życia , zapewnia sprężyste, wyraziste kontury twarzy oraz jednolity koloryt skóry, bez bruzd, rumienia, rozszerzonych porów i przebarwień.



Wszystkie produkty wyglądają bardzo profesjonalnie - marka zadbała o ich "image" - jest prosty, ale bardzo elegancki. Przyglądając się kosmetykom Eris widzę, że firma w chwili obecnej ma bardzo dobrą pozycję na rynku i właściwie niczym nie ustępuje zagranicznym kosmetykom wysokopółkowym. Efekty kuracji jaką przeprowadziła moja mama (w tej chwili używa już kolejnych opakowań Telomeric) są widoczne - lata palenia papierosów i picia kawy oraz wychowanie czwórki dzieci :) odciskają się na skórze - w tej chwili mama ma cerę kobiety pięćdziesięcioletniej. Nie dysponuję niestety zdjęciami, aby Wam pokazać "przed" i "po" - musicie mi uwierzyć na słowo. A co mówi o nim mama? Twierdzi, że kremy są bardzo wydajne, spłycają zmarszczki i napinają skórę. Dodatkowo są przyjemne w aplikacji i sprawiają, że starsza skóra wygląda na wypoczętą i świeżą. Tak więc wszystkim mamom i babciom 60 + polecamy!:)

W skład serii wchodzą trzy produkty:
- Skoncentrowany krem napinający pod oczy SPF 20 na dzień i/lub noc (70 zł)
- Skoncentrowany krem liftingujący SPF 15 na dzień (76 zł)
- Naprawczy krem dermowypełniający na noc (86 zł)
W okresie świątecznym w Sephorze były dostępne zestawy (taki jak widzicie na zdjęciu) - kupiłam go za około 120 złotych.
Dr Irena Eris, Telomeric - wersja dla babć i mam!
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. Muszę pomyśleć o prezencie na dzień babci :) Te kosmetyki są obiecujące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw, ale moja babcia i tak by nie używała ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrów mamę-babcie:)
    moja na razie jest "tylko" mamą... ale i tak stosuje juz kosmetyki dla kobiet po 50.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama używa z tego co wiem tych kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za opinie :) Może sprawię Mamie w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Szukałam czegoś od Ireny Eris dla mojej mamy i chyba właśnie mnie przekonałaś :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...