13 stycznia 2012

Idealnie rozświetlona cera - moje marzenie.



Efekt jaki możecie zobaczyć na filmiku to najbardziej pożądany przeze mnie makijaż - uwielbiam wszelkie rozśwetlacze, pyłki, brokaty - wszystko, aby mieć perfect glowy skin . Oglądając tutorial bardzo zdziwiłam się - po raz kolejny - co makijaż może "zrobić" z twarzą, jak ją zmienić. Dziewczyna, która prezentuje makijaż wygląda całkiem zwyczajnie, a po aplikacji produktów - niesamowicie! Biorę pod uwagę fakt, że zdjęcia mogą być podrasowane, ale taki efekt rozświetlenia jest dla mnie marzeniem!:)

Macie swoje tajemny patenty na efekt glow? A może wolicie matowy makijaż?
Idealnie rozświetlona cera - moje marzenie.
Czytaj dalej...

29 komentarzy:

  1. u siebie jakoś nie 'trawię' wszelkiego rodzaju rozświetlaczy, ale u innych bardzo mi się podoba ; )
    wolę matowy makijaż, błyszczenie toleruję jedynie na powiekach ;d i od czasu do czasu na ustach : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawdę duża różnica w jej wyglądzie przed i po...

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, makijaż wygląda świetnie :) na początku wygląda tak zwyczajnie, a na końcu prezentuje się świeżo, zdrowo i tak promiennie. piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety posiadam "naturalny glow" w postaci sebum, które wydziela moja skóra :(. Dlatego też nie używam rozświetlaczy, chociaż strasznie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! Najpierw przeczytałam Twojego posta i komentarze, a później zaczęłam oglądać filmik. I pomyślałam sobie:
    "O czym Wy tu piszecie, przecież dziewczyna ma super cerę, po co ma się malować o.o?"
    A później nastąpiła 50 sekunda filmiku i zrozumiałam ;D Faktycznie osiągnęła świetny i bardzo naturalny efekt. Ja od zawsze dążyłam do efektu glow, ale raczej przez pielęgnację niż makijaż. Chociaż zdarzało mi się używać fluidów rozświetlających, to jednak częściej kupuję tego typu kremy do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię glow od kiedy pokochałam bb kremy zamiast matowych podkładów
    a ta dziewczyna z filmiku jest swietna, super się go oglądało

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt jest rzeczywiście niesamowity.No i tak jak Iwetto, zaczęłam ogladac filmik, myslę "o co chodzi ona ma taką fajną cerę" a potem nastapił zonk:D Jednak nawet kobiety da sie nabrać.Bo zazwyczaj widzimy makijaż u innych, za to faceci juz niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. takie rozświetlenie to jest bardziej kwestia światła... bo bez światła, mimo użycia odpowiedniego rozświetlającego kosmetyku, nie ma mowy o taakim rozświetleniu.... na zdjęciach dziewczyna wygląda bosko, później w kamerze tez całkiem niezłe. Co nie zmienia faktu, że trzeba znaleźć zloty środek...

    OdpowiedzUsuń
  9. p.s. ze skórą tłustą i mieszaną o efekt rozświetlenia łatwo - fakt , zgadzam się z komentami

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten filmik w ulubionych, uwielbiam efekt rozświetlonej skóry, jaki prezentuje ta dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie rozswietlenie :) takie jak tafla takie satynowe :) nie lbubie sie tlyko swiecic jak zarowka gdy mi sie skora przetlusci ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie.. chciałabym umieć się tak umalować.. może kiedyś..

    OdpowiedzUsuń
  13. super jej to wyszlo. lubie taki efekt ale sam niestety nie umiem sobie takiego sprawic. na same cienowanie policzkow 10 min to troche duzo jak na codzienny makijaz. ja sie ogolnie mieszcze w 15 z calym makijazem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt jest świetny:) Chociaz to tez zależy napewno od dobrego, odpowiedniego oświetlenia ale i tak widać, że jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahh chciałabym się budzić co rano z taką promienną rozświetloną cerą :D no ale co tam.. chciałabym przynajmniej taki efekt uzyskać :P
    Musze poćwiczyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna dziewczyna.. bardzo naturalna.. taka normalna ;)

    też kocham glow, tym bardziej, żem sucharek..

    OdpowiedzUsuń
  17. każdego makijaż zmienia, uważam że jest genialna pomimo swojego wieku 17, i nie sadze żeby przerabiała zdjęcia na filmiku innych w hd można sprawdzić jak wygląda jej skóra z podkładem.

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo agat to dałaś, moja wish lista, a właściwe must have lista wzbogaciła się o kilkanaście pozycji:) dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja raczej preferuję mat. Po prostu glow moim zdaniem jest równoznaczny z młodością a ta już za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta dziewczyna faktycznie uzyskała przepiękny efekt, u mnie na razie nr 1 w kategorii glow jest rozświetlacz z limitki Crystalliced Essence, choć to nadal nie to co na tutorialu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt i umiejetności super !
    Sama obecnie tez trwam przy Revlonie color Stay i bardzo sobie chwalę . Jako rozświetlacza uzywam najczęsciej High Beama z Benefitu .

    OdpowiedzUsuń
  22. Osiągnęła super efekt! Też mi się coś takiego podoba :) Szczególnie wiosną lubię taki świeży efekt!

    OdpowiedzUsuń
  23. glow przepiękny, dziewczę straszne :P

    OdpowiedzUsuń
  24. diggerowa, hehehe - no musze przyznac, ze z makijazem wyglada lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Agato, również jestem fanką rozświetlaczy :) Podobny efekt uzyskiwałam przy pomocy Shimmer Powder Essence, jednak bardzo mnie zapchał, więc przestawiłam się na złotawo-beżowy Sundew Lumiere. Ahhh uwielbiam taki połysk na policzku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo Nikkie jestt z Holandii:)tak jak i ja:)
    pozdrawiam i powodzenia z uzyskaniem takiego efektu na buzi,notabene mnie tez sie taki marzy

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje mi się, że makijaż przez nią wykonany wygląda dobrze tylko na zdjęciach, i to nie na wszystkich. Sam glow jest bardzo ładny, ale ogólny efekt wydaje się sztuczny. Wolałabym jej nie spotkać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...