2 stycznia 2012

French Duo Color, podwójny lakier do paznokci.

Witajcie w Nowym Roku! Mam nadzieję, że spędziłyście Sylwestra tak jak chciałyście i macie cudowne wspomnienia. Pierwszy post w 2012 i zaczynam lakierowo :)


French Duo Color to wynalazek polskiej marki kosmetycnej - Wibo. Dwa lakiery o pojemności 5 ml w różnych odcieniach to bardzo pomysłowe rozwiązanie, posiadam komplet zielono - niebieski.


I dłonie mojej mamy, tym razem ona była testerką:


Dla pełnego pokrycia malowałam mamie paznokcie dwa razy, lakier bardzo dobrze rozprowadza się i nie tworzy smug, schnie w kilka minut. Jeśli chodzi o trwałość - wytrzymuje 2 dni bez top coatu, myślę, że z jego pomocą efekt byłby jeszcze bardziej trwały. Sam odcień kojarzy mi się z letnim niebem - jest naprawdę wyjątkowy i przyciąga uwagę, chętnie dodałabym do niego odrobinę srebra i brokatu :)


Lakier kosztuje niecałe 10 złotych.
French Duo Color, podwójny lakier do paznokci.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. śliczne kolorki :) i dobry pomysł lakierowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny odcień niebieskiego, czekam na zieloną część :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, jest bardzo ladny na zywo - wyglada jak niebo;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to duo, wygralam w rozdaniu. Czeka na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolorki :D jestem ciekawa jak wygląda french :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ładnie, ale nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie całkiem niezły pomysł z takim podwójnym opakowaniem, szczególnie przy podróżach.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne czary-mary :) świetny pomysł na opakowanie lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie moje kolory na pazurki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...