6 stycznia 2012

Czerwona kreska - moja inspiracja.

Od jakiegoś czasu "chodzi za mną" czerwony eye - liner, znalazłam w sieci kilka zdjęć dzięki, którym chcę go jeszcze mocniej! Jak Wam się podoba kolor czerwony na powiekach? Ja jestem na etapie poszukiwania dobrego produktu w tym odcieniu, bardzo chciałabym spróbować stworzyć taki look!




Próbowałyście już takiego makijażu? Może macie swoje ulubione czerwone eye - linery? Zobaczcie moją kreskę - wykonałam ją konturówką do ust Estee Lauder w kolorze Red z braku odpowiednich 'narzędzi' do oczu :)



Zdjęcia pochodzą z: Amybox , Beautyetc , Nymag .
Czerwona kreska - moja inspiracja.
Czytaj dalej...

34 komentarze:

  1. Ciekawa jest czerwień na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W kolekcji świątecznej PUPA wypuściła czerwony eyeliner, ale wyprzedał się w oka mgnieniu :)możesz spróbować poszukać go w mniejszych perfumeriach i drogeriach, ale ja do tej pory nie zlokazlizowałam go nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście się bardzo podoba czerwona kredka, ale to raczej na jakieś większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z moich ulubionych makijaży! Do czerwonej kreski używam czerwonego matowego cienia i Duraline. Czasem stosuje też połączenie grubszej czerwonej kreski i czarnej, cienkiej tuż przy linii rzęs, którą lubię wyciągać tak, żeby stanowiła dolny kontur czerwieni.
    Generalnie- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie by wyglądała tragicznie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt! Dołączam się do poszukiań czerwonego eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mimo wszystko jestem na nie... z tym trzeba uważać można bardzo łatwo zrobić sobie kuku

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda, ale zdecydowanie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś źle czułabym się w takim makijażu :O

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm ... mam mieszane uczucia . Może na sesję czy mega impreze i owszem -na codzień absolutnie NIE .
    Na pewno musza uważać wszystkie dziewczyny ,które mają problemy z przekrwioną gałką oczną co niestety w dobie komputerów i TV często nam się przytrafia .Mnie sie to tez pojawia od czasu do czasu gdyż na codzien noszę soczewki . Dlatego odpada .
    p.s wydaje mi się , ze typ urody chłodnej i dziewczyny mające ciemne włosy będą zdecydowanie lepiej w tym wyglądały niż blondynki .

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie jestem przekonana do kreski w tym kolorze;(
    Zapraszam do mnie www.kosmetykic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba taki makijaż :) Sama czasami robię taką kreskę, z pomocą płynu do pigmentów Kobo oraz czerwonego cienia Sensique.

    OdpowiedzUsuń
  13. Do sesji artystycznej - jestem tak :)
    Inne wydania - NIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czuję się zainspirowana :) Fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz lepiej niż te modelki, w tym kolorze;) :-)
    A może spróbowac to połączyc z czarną kredką do oczu, zrobic "ramę" dla oczu? Chocby delikatną? Wtedy ryzyko podkreślenia zaczerwienionych oczu będzie mniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa inspiracja :) mimo wszystko nie każdemu pasuje nawet na wieczór. Musiałabym to głęboko przemyśleć, czy bym się w taką "ubrała" :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerwony liner z Inglota jest rewelacyjny :)
    Inspiracja bardzo fajna ale cos mi się Twoj odcien nie bardzo podoba..widziałabym u Ciebie taka faktycznie krwista czerwien :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana za mną też już od dłuższego czasu chodzi nie wiem jaki kuuupić, byle nie za drogi, ale soczysty i piękny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi znów marzy się neonowo kreska zielona, nawet taką nabyłam, tylko nie mogę się zmobilizować by ją pokazać:) po prostu leniuch:)

    OdpowiedzUsuń
  21. sama nie wiem.. na fotach wygląda fajnie.. interesująco.. ale nie wiem czy na co dzień bym się odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem fajny efekt, dla brunetek jak najbardziej, Pani na pierwszym zdjęciu wygląda super, blondynkom chyba bym jednak odradzała;)

    OdpowiedzUsuń
  23. P.S. a Kobitka na drugim zdjęciu ma dwa kolorki: najpierw róż później czerwień. Udane połączenie odcieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Makijaż dla odważnych :) Według mnie lepiej wygląda na dziewczynach z ciemnymi włosami, niż blondynkach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam Cię do udziału w konkursie, wystarczy odpowiedzieć na jedno pytanie ;)

    http://monalisamakeup.blogspot.com/2012/01/ogaszam-konkurs.html

    Do wygrania fajne zestawy kosmetyków.

    Pozdrawiam,
    Monika ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Inglot AMC eyeliner w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi bardzo podoba się słoneczny żółty na powiekach :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...