5 grudnia 2011

Wiosenny, makijażowy 'must have'!

Dziewczyny, zobaczyłam zdjęcia i zaniemówiłam! Już nie moge się doczekać kiedy w sklepach będą dostępne dwa kosmetyki z makijażowych kolekcji na wiosnę przyszłego roku! Jak Wam się podobają? Dla mnie to absolutnie piękne produkty!

Guerlain, Meteorites Cruel Gardenia Illuminating Iridescent Powder.


Estee Lauder, mnie najbardziej zainteresował złoty puder Pure Color Illuminating Powder Gelée: Topaz Chameleon.


Wiosenny, makijażowy 'must have'!
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. na ten rozświetlacz Guerlain trzeba będzie zapolować, znając strategię Sefor - 1-2 szt na sklep.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo podoba się ten produkt Guerlain, wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ten rozświetlacz to marzenie :D
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, "kfiotek" jest przepiękny. Na dodatek z tego co widziałam u Temptali to na dodatek bardzo fajny efekt daje. Ale ja bym go pewnie nie używała, szkoda by mi było, taki ładny...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta gardenia jest piękna, ale gdybym ją kupiła, nie byłabym w stanie używać ;). Ale chyba stworze gardeniowy fundusz i zaczne gromadzic pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten rozświetlacz jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak, fundusz gardeniowy to dobry pomysl Annatheo!!!! Przywłaszczam go sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. guerlain zrobiło absolutnie piękne meteoryty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatuszkowy Guerlain jest cudowny :) wizualnie, ale w dotyku i aplikacji pewno też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gardenia jest pzrepiekna, ja ja musze miec:) teraz ciesze oko meteorytami hehe, a Estee Lauder mialo juz ten puder na jesien teraz reedycja , tez wspanialy efekt daje , polaczenie wodo-zelu w pudrze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy :) Póki co nie myslę jeszcze o wiosennych kolekcjach ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudenko! odrobina nadziei w te szare dni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zdecydowanie rozpływam się na widok pomarańczowo - złotych cieni Estee Lauder, gaszszsz kolejny powód by zacząć naukę zdobienia oka cieniem!

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi sie nic nie podoba... nawet guerlain, jak sie okazalo, ze to krem a nie puder to moj entuzjazm spadl do poziomu morza ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...