12 grudnia 2011

Świąteczny make - up od Giny Brooke.

Znacie markę hourglass ? Nie miałam jeszcze przyjemności używać ich kosmetyków, ale znalazłam w sieci face charty ze świąteczymi makijażami, są na tyle ciekawe, że postanowiłam je pokazać na blogu. Dyrektor artystyczna marki Gina Brooke jest jedną z najzdolniejszych makijażystek, a jej kreacje nosiły Madonna, Lady Gaga, Oprah, Gwen Stefani i wiele innych gwiazd. Zobaczcie, co przygotowała na Święta wspólnie z hourglass:

Look 1: Ethereal Beauty


Żywe, oliwkowe i zielone cienie z odrobiną szampana i brokatu, aby odcienie były mocne możemy użyć wilgotnego pędzla, policzki są jasno - brązowe, usta zaróżówione.

wersja z Makeupforlife :



Look 2: Super Vamp


Obłędnie uwodzicielski wzrok - wieczorny glamour: kremowy cień do powiek na całej powiece, eyeliner, spektakularne rzęsy, a na ustach matowa śliwka. Cera pełna blasku doda każdemu świątecznemu make - upowi prawdziwej elegancji!

Który z makijaży bardziej Wam się podoba? Ja stawiam na kobietę wampa:)
Świąteczny make - up od Giny Brooke.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Świetny makijaż, na prawdę świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba makijaże są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ethereal Beauty to zdeczdowanie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. markę kojarzę, ale nigdy nie miałam osobistego z nią kontaktu.. a makijaż zielony prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wogole marki nei znam pierwsze widze;) Agatko przesylka dotarla slicznie dziekuje a zapach obledny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba makijaże ciekawe, jednak preferuję delikatne, więc 'Super Vamp'. Nie słyszałam jeszcze o tej marce. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...