1 grudnia 2011

Pielęgnacja moich dłoni - ratunku!

Wiedziałam, że w końcu nadejdzie taki dzień i oto dziś...po raz pierwszy tej jesieni mam czerwone, wysuszone i popękane dłonie, a wszystko dzięki temu, że nie lubię używać kremów do rąk i tego nie robię. Doprowadzam je jesienią i zimą do takiego stanu, po czym zaczynam je ratować. W przypadku pielęgnacji rąk nie istnieje dla mnie powiedzenie "Lepiej zapobiegać niż leczyć". Czym je będę ratować? Kremem marki Yves Rocher w sfatygowanym opakowaniu - jeździ codziennie w Jagodowym wózku (oczywiście go nie używam). Mam nadzieję, że poradzi sobie w miarę szybko - zanim stracę skórę na dłoniach... ;)


Zimą wszystkie dłonie wymagają szczególnej ochrony. Anioł Stróż Twoich dłoni ochroni je przed zimnem. Skoncentrowana odżywcza formuła na bazie wyciągu z arniki, pochodzącej z ekologicznej uprawy, skutecznie chroni skórę już od pierwszych zimnych dni. Idealny zimą, aby przynieść ulgę wysuszonej i szczypiącej skórze dłoni. Twoje dłonie odzyskają komfort i elastyczność. Plus produktu: Wyciąg z arniki, o uznanych właściwościach łagodzących, ochronnych i regenerujących.


Jakie są Wasze sposoby na piękne dłonie zimą - oprócz codziennego wcierania kremu?
Pielęgnacja moich dłoni - ratunku!
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. Maski odzywcze na noc peelingi, kapiele w oliwie z oliwek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam krem Nivea jest dobry na wszystko. Ostatnio mi podratowal wysuszona skore buzi i dloni. A jesli nie to jest tez calkuem ciekawy krem z l'occitane taki z niebieska nalepka ;-). Duzo mi pomaga w ciagu dnia. Uzywalam tez Johanson takiego rozowego kremu. Ma przyjemny zapach - super.
    Ja raz w tyg robie sobie peeling dloni cukier+miod a potem kapiel w cieplej oliwie z oliwek. Dobrze naturalnie nawilza ;-)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. ja walczę z moimi dłońmi, ale jeszcze nic skutecznego nie znalazłam.. wyglądają dużo gorzej niż Twoje:(

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy moje dłonie są w opłakanym stanie, robię delikatny peeling, a następnie podgrzewam oliwę z oliwek z np. olejkiem kokosowym, bądź z olejkiem rycynowym, nakładam to na dłonie, a następnie owijam je folią i siedzę tak około 30 minutek :) nie dość, że działa świetnie na dłonie, to jeszcze na skórki koło paznokci i na same paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. znam ten ból Kochana.. też nie cierpię kremów do rąk.. choć mam kilka, to leżą i się kurzą.. a moje łapki cierpią :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie fenomenalnie zadziałał krem+rękawiczki bawełniane, ale na noc.
    W ciągu dnia niestety często zapominałam o kremowaniu ich, a po kuracji całonocnej dłonie są miękkie przez praktycznie cały kolejny dzień! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez to znam - uzywam kremu do rak glownie na noc, ciezko mi sie przelamac zeby uzywac w ciagu dnia :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam na noc maści ochronnej z vit E. Nic mi tak nie nawilża dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja teraz trochę dbam o dłonie po zeszłym roku. Doprowadziłam je do takiego stanu, że krwawiły mi ciągle dłonie, były szorstkie jak tarka, czerwone, zgrubiałe, jak u bardzo starej babulinki. O masakra, a jak bolały, ech. Głupia ja. Uratował mnie wtedy Cerkoderm 15 kupiony w aptece. Piekło niemiłosiernie przy pierwszych aplikacjach, bo miałam ranki, ale bardzo szybko poradził sobie z moją tragiczną skórą na dłoniach. Teraz w razie zwiększonych oznak, nie jak na Twoim zdjęciu, używam go i szybko skóra wraca do normalności.
    Obecnie stosuję krem z Tołpy, używam go tylko w domu, bo nie chce mi się go nosić, od razu się wchłania, nie zostawia tłustego filmu wcale, a wcale i nieziemsko wygładza skórę dłoni, sprawia, że jest niesamowicie aksamitna. Poza tym po umyciu rąk efekt wciąż się utrzymuje. Smaruję raz dziennie, czasem może dwa razy i jak na razie nie mam żadnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  10. domowy peeling z soli i oliwy z oliwek (ale szypie, jeśli skóra jest popękana); maseczki na noc

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez niezbyt czesto stosuje kremy do rak niby jakis mam al etak dlugo potrafie miec jeden krem - smaruje lapki jak sobie przypomne.....tez niespecjalnie lubi euzywac kremow do rak ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój sposób to przede wszystkim maseczki na noc w rękawiczkach ( dwa/trzy razy w tygodniu średnio) mieszam zazwyczaj masło shea, witaminę A, jakiś krem do rąk, kapkę oleju rycynowego, witaminy w proszku czy kapsułce jeśli mam pod ręką. A przed każdym wyjściem aplikuje zwykły krem do rąk. Gdybym zaniedbała maski na noc, to niestety nawet najlepszy krem mi nie pomaga - dłonie robia się czerwone i szorstkie..:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez polecam podczas kapieli zrobić sobie peeling i ściągnac wysuszony naskórek .Potem dobry ,odżywczy krem .Mus Agatko na zimę -sie nie obejdzie bo będzie tylko gorzej .Ja latem kremu dorąk żywam sporadycznie .Czasem po jakiś akcjach sprzątaczych ....,ale zimą mam i w łązience i w kuchni i koło łożka i nawet w torebce o zgrozo bo jak mi marzną dłonie to od razu czuję suchośc ... brrr... No i skuteczny jest profesjonalny zabieg parafinowy na ciepło .

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieję, że szybko jakoś dłonie Ci się zregenerują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj na prawdziwie potrzebujące dłonie nie polecę kremu z yves rocher - spróbuj kremu w takiej dziwnej tubie z pompką(równie dziwną) z kamill, niemiecka firma bodajże? zawiera mocznik i naprawdę potrafi pomóc. i peeling z jakiejś kawy bądź cukru trzcinowego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kup maść z witaminą A i rób na noc kompresy zakładając rękawiczki! POLECAM :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rękawiczki, koniecznie;) Bez nich nie wychodzę z domu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rękawiczki, zwykłe bawełniane, można je kupić w większości drogerii, ma je również w ofercie firma Essence. Kremujesz dłonie wieczorem i zakładasz rękawiczki, na całą noc. Najprostszy sposób. Poza tym warto zakładać rękawiczki do prac domowych. Do zmywania koniecznie i wtedy również warto nakremować dłonie i dopiero założyć rękawiczki. Pod wpływem ciepłej wody krem się lepiej wchłania i dłonie są świetnie nawilżone.

    OdpowiedzUsuń
  19. dziekuje dziewczyny za wszystkie rady! Wyglada na to, ze musze zaopatrzyc sie w rekawiczki jednak - jakos to bede musiala przezyc:)

    dziekuje:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...