4 grudnia 2011

List do Świętego Mikołaja!

Oto mój list do Świętego Mikołaja - może w przerwie pomiędzy pakowaniem, a odpisywaniem na listy wejdzie na mojego bloga?:) Kochany Mikołaju, skupię się tylko na kategorii Uroda, słodycze i reszta będą miłym dodatkiem :)







od góry:
- Guerlain, Perles de Nuit, limitowana edycja
- Mac, cienie z kolekcji Metal - X
- Bobbi Brown, krem nawilżający na noc
- Zoya, lakiery do paznokci, kolekcja Smoke & Mirrors
- Lolita Lempicka, Midnight Couture Black Limited Edition Eau De Parfum Spray
List do Świętego Mikołaja!
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Lolita Lempicka! o tak! to też i moja prośba do świętego M. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Guerlain to także jest coś fajnego, jak na moją wishlist :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie Bobbi Brown, krem nawilżający na noc

    OdpowiedzUsuń
  4. oj taki Mikołaj, który spełniły te prośby to dopiero byłby skarb :D

    OdpowiedzUsuń
  5. meteoryty i metaliczny Mac, więcej do szczęścia nie potrzeba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie to mój list do Mikołaja! Oddawaj :DDD Mam nadzieję, że trafi z tym do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym chciała coś na Mikołaja z Bobbi Brown... ale dla mnie w tym roku będzie tylko rózga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pralinko, bede za tydzien we Wroclawiu, widzimy sie na kawe?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. meteorytki ah która ich by nie chciała?:) Oj Mikołaj się będzie musiał szarpnąc;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no cudna lista:)Moja lista jest taka długasnaaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Perełki nabyłam sobie sama na imieniny w powalającej cenie 35 euro, okazało się że dostawca pomylił się z ceną, nie podniósł jej do normalnej (o kilkanaście euro) i przemiła Karolina wspomniała mi o tym mimochodem. Grzech byłoby nie skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przed zakupem kremu BObbi Brown polecam poprosić o jego próbkę w Douglasie (oczywiście jeżeli już tego nie zrobiłaś). Żałuję, że tego nie zrobiłam przed zakupem kremu-bazy tej firmy. Potem byłam już mądrzejsza. W większości przypadków kremy tej firmy nie są warte swojej wysokiej ceny. Mi podpasował jedynie krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobny 'list' jak Ty :) Cienie z MAC'a są przecudne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...