3 grudnia 2011

Cukier Puder, Titillapapilla - mydło w płynie.


Czekolada, cynamon, imbir, ciasteczka - wszystkie te zapachy, którymi pachną kosmetyki kojarzą mi się ze Świętami - teraz dołacza do nich cukier puder. Mydło w płynie o tym zapachu kupiłam już jakiś czas temu i jak większość moich zdobyczy musiało czekać na swoją kolej.


Wygodne opakowanie z pompką zawiera 200 m produktu, dobrze się pieni i niesamowicie pachnie. Nie zauważyłam, aby wysuszało skórę dłoni ani ciała - używam go także czasami jako żel pod prysznic. Niespotykana niebieska barwa sprawia, że wszyscy odwiedzający mój dom są nim bardzo zainteresowani :) Używałyście kiedykolwiek kosmetyków o takim aromacie? Wydaje mi się, że w polskich kosmetykach takiego nie ma, prawda?

Krem do ciała oraz perfumowany krem do kąpieli z tej serii możecie kupić w sklepie internetowym Bańka Mydlana .
Cukier Puder, Titillapapilla - mydło w płynie.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. zawsze mi się wydawało, ze cukier puder nie ma zapachu :) bardzo jestem go ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro mowa o cukrze pudrze to nie mogło mnie tu zabraknąć ;) Wiem, że Aquolina [ale wiadomo, że to nie polska marka] ma w swojej ofercie kosmetyki o takim zapachu, ale nie miałam jeszcze okazji wersji cukrowo-pudrowej używać. Czy Titillapapilla jest związana ze wspomnianą Aquolina? Mają podobną czcionkę i szatę graficzną...

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jakiś nowy zapach :) ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę sobie wyobrazić jak może pachnieć cukrowo-pudrowe mydełko , ale musi być to cuuudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo tak ! Uwielbiam cukrowy zapach . Mialam balsam do ciala kiedys o tym zapachu i mmmmmm ... otulający i wspanialy .Dzieki za przypomnienie tego zapachu Agatko !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Musi być bardzo słooodki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pink Caster Sugar , wspolna cecha jest chyba tylko pocohdzenie i Aquolina i marka Rudy Profumi sa z Wloch:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurde! Jako fanka takich zapachów czuję się już zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  9. wlasnie od razu pomyslalam o Aquolinie :) ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie zapachy na okres świąteczny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie tu u Ciebie...moge zapytac jakiego uzywasz templatu do bloga? super jest widziec takie duze zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no nie j abym chyba zjdla to!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam takie zapachy przez cały rok!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze widzę :) ale brzmi smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham te zapachy, muszę także wykorzystać (:
    dziękuje Ci za ten post ;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spotkałam się z takim zapachem, a szkoda;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czemu to brzmi aż tak smacznie ahhh... zdecydowanie mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny skład. Z pewnością umili przedświąteczny wieczór w łazience :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...