6 listopada 2011

Vampire's Love od Essence - z bliska.

Zrobiłam dla Was kilka zdjęć najnowszej kolekcji marki Essence - Vampire's Love. Kolekcja ta według mnie jest nad wyraz spokojna i stonowana (lakiery do paznokci, cienie), brakuje w niej trochę wampirzej zadziorności i krwi, aczkolwiek nie ukrywam, że bardzo przypadła mi do gustu!


Lakiery Into The Dark oraz The Down is Broken:


Shimmer Powder w odcieniu Lil'Vampire (na zdjęciach nie widać dokładnie drobinek, ale one są!):


Paleta Love at First Bite:


Mam dla Was także niespodziankę - kosmetyki, które widzicie na zdjęciach będziecie mogły wygrać w konkursie, który dla Was zoorganizuję - zaglądajcie więc koniecznie! :)
Vampire's Love od Essence - z bliska.
Czytaj dalej...

34 komentarze:

  1. bardzo mi przypadła do gustu ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności :) Ciekawa czy uda mi się znaleźć z tej limitki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm ciekawy ten rozświetlacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się lakiery...:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, stonowane cienie, lakiery również mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. paletka jest dosyć ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Orientujesz się może, czy jest ona dostępna już w każdej Naturze ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo jestem ciekawa swatchy lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka jest piękna. Szkoda, że rozświetlacz ma drobinki, liczyłam na to, ze będzie perłowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też chce coś z niej zdobyć :) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem strasznie ciekawa białego lakieru i pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ta tubeczka to błyszczyk, czy sztuczna krew :D ? Jestem ciekawa koloru. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet niezłe te wampiry z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta limitka to naprawdę ciekawa odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  16. byłam dziś przy standzie Essence i niestety nie było jeszcze tej limitowanki

    OdpowiedzUsuń
  17. Puder fajnie się prezentuje. Ciekawe jak będzie wyglądał na twarzy. A nie masz czasem różu z tej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  18. a mi sie nic z niej nie spodobalo... tak samo jak z Catrice Las Vegas...

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka śliczna, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Puder wydaje się być fajnym! Może się skusze i sobie taki sprawię?

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się puder rozświetlający i jasny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mogłabyś napisać więcej o błyszczyku? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziewczyny lubicie testowac kosmetyki? juz niedlugo rusza www.queenbox.pl , koniecznie zapiszcie sie do newslettera!

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe:) Jeszcze nie widziałam ich u siebie w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na swatche i konkurs! :) Bardzo interesuje mnie paletka i rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Paleta cieni bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już czyham na tę serię, chociaż w Polsce to pewnie pojawi się za pół roku :P.
    Mam nadzieję, że swatche też dodasz :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziewczyny z tego, co wiem niestety w Polsce nie bedzie tej limitowanej kolekcji - pojawi sie u nas za to Circus Circus.
    Aktualnie mieszkam w Berlinie i to tutaj ja kupilam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ups, to ja Agata i wyżek również - przez pomyłkę dodałam kometarz z Tomka konta :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cuda! I to z jakiej fajnej tematyki ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawa jestem, jak z pigmentacją cieni - ostatnia paletka essence z kolekcji i love berlin była totalnym niewypałem pod tym względem. czekam więc, aż pokażesz swatche. kolory bardzo mi się podobają i chętnie widziałabym ten zestaw cieni w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...