3 listopada 2011

Puder do stylizacji włosów - Schwarzkopf, Volumizing Styling Powder.

Takiego kosmetyku jeszcze nie miałam nigdy! Wprawdzie czegokolwiek do stylizacji włosów używam rzadko - bo zwyczajnie nie potrafię tworzyć pięknych fryzur- to małe pudełeczko i jego zawartość sprawiły, że zakiełkowała mi w głowie myśl: "a może zacznę układać włosy?!". Puder do włosów marki Schwarzkopf ukradłam z kosmetyczki starszej siostry (sama się dziwnie czuję piszać to ponieważ Anka zawsze mi podkradała kosmetyki - z racji mojego uzależnienia mam ich dużo, a tu nagle role się odwróciły!).


Volumizing Styling Powder z serii got2b marki Schwarzkopf to bardzo delikatny, biały proszek dzięki któremu nasze włosy uniosą się u nasady i będą oszałamiać objętością. Jak jest w rzeczywistości? Bardzo podobnie! Wzięłam do ręki, sypnęłam białym prochem w okolice przedziałka (czy tylko ja mam skojarzenia wykonując ten ruch jakobym była panną młodą i rzucała za siebie kieliszek po powitalnej wódce, który ma się rozbić na szczęście?), palcami podniosłam włos u nasady i...gotowe! Włosy faktycznie są optycznie podniesione, fryzura wygląda bardzo fajnie - taki kosmetyk do stylizacji to coś genialnego! Obawiam się jednak, że łatwo można przesadzić z ilością wysypanego pudru i sprawić, że włosy będą się lepić i kleić, ponadto możemy zaobserwować także efekt siwizny :)


Sprawdziłam cenę w Niemczech i u mnie, w Berlinie kosztuje ok. 8 euro, w Polsce około 20 złotych.

Używałyście kiedyś pudru do włosów? Jakie są Wasze wrażenia?
Puder do stylizacji włosów - Schwarzkopf, Volumizing Styling Powder.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. bardzo fajna rzecz, ale rzeczywiście, można przesadzić, sprawdziłam to na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. siwizna - uuu - z tym walczę ;) ale produkt zbiera ciekawe recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Różne opinie czytałam, ale sama muszę go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam wiele negatywnych opinii, więc teraz mam mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pisałam o nim jakiś czas temu - wg. mnie to totalna rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że nie umiałabym tego używać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. na moich długich włosach nie daje sobie rady, myślę że krótkie wlosy ładnie by unosił ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie ma zdjęć z efektami przed i po :(

    OdpowiedzUsuń
  9. O, to juz 3 blog na ktorym czytam o tym pudrze :D Tez chcialam o nim dzisiaj pisac, ale moze sobie podaruje ;))))

    Jak dlugo utrzymuje Ci sie jego efekt?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki, tylko z serii Taft ;> chyba jakoś nie umiem się nim posługiwać, ale moich włosów w ogóle nie podnosi, niestety. ;( Kupiłam w Polsce na promocji za 14 zł, przecenione chyba z 18 czy 19. Próby z tym kosmetykiem jeszcze trwają, więc może coś się jeszcze uda - ja aplikuję nie od razu na głowę, tylko na dłonie i nimi masuję skórę głowy, podnoszę włosy i w ogóle.
    No, jeszcze zobaczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czego to już nie wymyślą :) jakoś sobie nie wyobrażam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuję się pokuszona bo czaję się na niego od pewnego czasu :)

    ile czasu efekt trzyma się na włosach?

    OdpowiedzUsuń
  13. z moimi włosami do talii sobie nie poradzi, ale w sumie nie narzekam na brak objętości.
    Czytałam o nim już dosyć skrajne recenzje, ale dobrze , że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje cienkie włosy pewnie byłyby po nim całe siwe i jak zwykle oklapnięte:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam,jestem zadowolona:)Sandra ja mam wlasnie bardzo cienkie wlosy ale po tym proszku nie oklaply:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie zużyłam 1 opakowanie.Jestem zadowolona.Polecam Idę kupić następne.Bożena

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja jestem zadowolona, odświeża włosy, nadaje objętości. Niestety to nie jest produkt do codziennej stylizacji - trochę niszczy i wysusza skalp. Jako wyjscie awaryjne - super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...