16 listopada 2011

Pędzlowe nowości od Sigmy.

Nowe pędzle nadchodzą! Ta kolekcja ma dzięki ekstremalnej miękkości włosia sprawić, że kreowanie makijażu będzie tak łatwe jak nigdy wcześniej. W skład zestawu wchodzą (pędzle można też kupić osobno w sklepie internetowym Sigmy ):

P80 - Precision Flat - do nakładania korektora i pudru fiksującego na małe obszary twarzy.
P82 - Precision Round - pędzel do bazy pod cienie, kremowych i sypkich rozświetlaczy. Główka w tej roli ma się sprawdzać tak dobrze jak nasze palce!
P84 - Precision Angled - możemymy nim konturować nos, zagłębienia pod kośćmi policzkowymi oraz łuk brwiowy.
P86 - Precision Tapered - pędzele do ukrywania cieni pod oczami.


Jak Wam się podoba nowa kolekcja? Ja zastanawiam się już nad listem do świętego Mikołaja :) Cena tego zestawu to 49 dolarów.
Pędzlowe nowości od Sigmy.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. bardzo mi sie podobaja te pedzle :D ja ciagle czekam na moje... zdazylam juz zapomniec co zamowilam hehe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo to może jak też pomyślę nad listem do św.Mikołaja :)
    Pędzle są świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pędzle... za niedługo moje urodziny wiec kto wie hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby się taki zestaw pod choinką :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, ale jednak Sigma jest poza moim zasięgiem budżetowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sigma robi świetne pędzle, jednak cena jest trochę odstraszająca...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe te nowe pędzle, szczególnie podoba mi się idea P82.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekawe pędzle. Oj, przydałby się, przydały.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...