12 listopada 2011

Nail Trend - Wiosna 2012.

Przygotowałam dla Was małą ściągawkę lakierowych trendów na wiosnę 2012 - to będzie modne według magazynu Baazar. Jak Wam się podobają odcienie? Który chciałabyście mieć w swojej kolekcji?

Kremowy beż od Giorgio Armani:


Słodki miód od Rochas:


Rózowy od Chanel:


Wiśniowa czerwień od Diora:


Dużo srebra, brokatu i kryształy od Dsquared:


Geometryczne kształty od Nicole Miller:


Czarne grafitti od Wayne:


Dla mnie żaden z powyższych manicurów z wiosną się nie kojarzy - kolory są stonowane, smutne i...wtórne - ja mam już powoli dość odcieniu nude. Zupełnie inaczej natomiast odbieram wiosenną propozycję chociażby marki OPI - Holland - kolor, radość i w końcu wiosna! Co o tym myślicie?
Nail Trend - Wiosna 2012.
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. Nude jak zwykle - ponadczasowe. Róż kocham nie mniej niż nudziaki, więc wiosną będę się czuła jak ryba w wodzie, moja kolekcja nudziaków i różowych lakierów będzie miała swoje 5 minut ;)
    BTW: niezleżnie od pory roku i panujących trendów maluję paznokcie jak mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nue kojarzy się ale ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi chyba nude nigdy się nie znudzi :) Podobnie jak czerwień! Ale najfajniejszy wydaje mi się ten róż od Chanel :) Fajny - taki cukierkowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się propozycja Miller, ale malowałabym tak pazurki teraz :) nie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznockie Miller są extra !

    Ja dopiero zaczynam:
    http://myministyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. na wiosnę uwielbiam nosić na paznokciach przeróżne odcienie koralowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie Agatko . Chyba mamy już większe wymagania niż domy mody mogą nam zaproponowac . Dlatego nie one chyba podyktują manicurowe trendy .

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja myślałam, ze tu o zimie mowa. xD

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm ciekawie ciekawie.. ale ja i tak zawsze maluję na taki kolor, na jaki akurat mam ochotę - przecież jest tyyyyle ładnych odcieni lakierów ze nema się co ograniczać tylko do tych, które akurat są trendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam nude polubiłam bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...