9 listopada 2011

MAC - For Effect.

Dzisiaj pokażę Wam absolutne cudo - od jakiegoś czasu zamęczałam Wam moją miłością do brokatu, ale takiego wydania jeszcze nia miałam! Jestem absolutnie zauroczona PP z kolekcji Glitter & Ice marki MAC. Moja miłość nazywa się For Effect i prezentuje się przepięknie!



Bez lampy:


Jako eye - liner:


Na całej powiece:


PP jest miękki, palstyczny i uwierzcie mi, że będziecie mogły wyczarować nim naprawdę cudowne makijaże! Najprawdopodobniej ostatnie sztuki jeszcze są w salonach MAC, więc jeśli kochacie brokat - pędźcie ile tchu w piersiach! :)
MAC - For Effect.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. Nie wiem czy umiałabym zrobić takim cudaskiem kreskę. Bardzo ładnie się prezentuje.

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim Tag'u jeśli znajdziesz wolna chwilkę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow prześlicznie wygląda na oku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak ... niesamowicie to u ciebie slicznie wyszło !
    Nawet nabralam ochoty na jakąś impreze ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny efekt;) uwielbiam MAC'a

    OdpowiedzUsuń
  5. Na całej powiece wygląda nieziemsko - idealny efekt na jakąś imprezkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez go bede miala :) ciekawa jestem, bo to bedzie moj pierwszy pp :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Na całej powiece TAK, kreska NIE. Kolor bardzo fajny ale jakoś nie mam przekonania do tej marki ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. jak wrzuciłaś zdjęcie na wizażu, to myślałam, że na cień nałożyłaś brokat.. a tu taka niespodzianka:)

    świetnie wygląda, aż zapragnęłam.. ale twarda będę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, zarówno jako kreska jak i jako cień! Ale oczywiście jak zawsze u mnie w pobliżu nigdzie nie można kupić rzeczy z MAC'a.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...