20 listopada 2011

Lektura na niedzielę - 7.

Dzisiejszy niedzielny post będzie trochę inny niż dotychczasowe - przede wszystkim nie będzie w nim o kosmetykach! Nie odbiegnę jednak daleko od tego, co lubię - brokat jest, był i zawsze będzie moją miłością! Taki dom to moje marzenie - wyobrażacie sobie budzić się codziennie rano i widzieć tyle pięknego brokatu?! Chcę tam być! :)




Zdjęcia pochodzą z bloga acidolatte

Pamiętacie 'Amelię'? Poznajcie Karola! Karol podróżuje razem ze swoją właścicielką Elą po całym świecie - jest na plaży i w kwiatach, wyleguje się na leżaku i brnie w śniegu. Jego przygody i wojaże możecie śledzić na facebookowym profilu , a niżej: kilka zdjęć przystojnego globtrotera. Oto Karol - The Rabbit!

Karol we Francji:


Karol w Helsinkach:


Karol w USA:


Pierwsze święta Karola:


I na koniec:


Jak Wam się podoba niedzielny niekosmetyczny post?
Lektura na niedzielę - 7.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. Super! taka miła odmiana, fajna prasówka no i zawsze można znaleźć fajną stronę do przeglądnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karol mnie rozbroił:D super, zwłaszcza, że uwielbiam klimaty z Amelii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja polecam Harolda, cudowny :D
    http://www.facebook.com/HAROLD.BEAR?sk=photos

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam Karola i jestem nim zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się ten niekosmetyczny post podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...