14 listopada 2011

Jak uszczęśliwić się za 2 euro?

Jak sprawić, aby dzięki 2 euro nasz dzień był udany? Kupić sobie prezent i udawać, że nic o nim nie wiesz!



Przepis jest prosty: musisz mieć kiepski nastrój (to chyba nie problem - wystarczy spojrzeć za okno), znaleźć w swojej kieszeni jakiekolwiek pieniądze - ja znalazłam 2 euro więc mogłam zaszaleć, pójść do sklepu i kupić to na, co masz ochotę. Następnie zapakuj to, co kupiłaś i zapomnij - możesz położyć pakunek w miejscu, gdzie będziesz przebywać za kilka godzin. Po jakimś czasie natrafisz na niego, rozpakujesz i ... uśmiechniesz się! Banalne prawda? :)




Takim oto sposobem stałam się właścicielką znanego Wam od wieków Circus Confetti marki Essence! :)
Jak uszczęśliwić się za 2 euro?
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. też go mam i uważam, że jest świetny, doda życia każdemu lakierowi, można go wykorzystywać naprawdę na różnorakie sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe dobre:D i jaki humor od razu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kupić sobie prezent i udawać, że nic o nim nie wiesz!"


    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha dobry pomysł. a ten lakier jest cudny ;) właśnie sobie nim pomalowałam paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie na jednym lakierku by się nie skończyło :O

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor:)
    po przeczytaniu Twojego posta o "prezencie" tak się uśmiałam, że oplułam monitor lapka haahah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pozytywnie :)
    pozdrawiam, Mereo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ty jesteś pozytywnie zakręcona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agata ale pozytywnie :) Dzięki Tobie porządnie się uśmiechnęłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł :) Trzeba wypróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tym rozpieszczaniem się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba pomysł :), wypróbuję go dzisiaj, bardzo potrzebuje rozpieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, żeś wymyśliła Kochana.. mi by się nie chciało pakować.. od razu bym się malowała :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalone, ja często poprawiam sobie humor zakupami, ale nigdy ich potem nie pakuję ;) A Circus to bardzo dobry prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehehe. Świetna sprawa. :)


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po samym przeczytaniu Twojego wpisu już się uśmiecham, kurde muszę kiedyś tak zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozytywnie zakręcona dziewczyna ;)
    Ale lakier bardzo fajny .

    OdpowiedzUsuń
  18. kupuje ten pomysł!:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha :) Jak to przeczytałam to się uśmiechnęłam :)
    Ale wolałabym żeby to ktoś zrobił taki prezent mnie, ale w ostateczności... :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł. Ja w ramach robienia sobie niespodzianki zawsze po sezonie zostawiam sobie w kurtce zimowej 10 zł, o którym oczywiście zapominam i znajduję je dopiero kolejnej zimy. Polecam wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...