18 listopada 2011

Isa Dora - Red Rush, zima 2011.

Premiera kolekcji Red Rush przypadła na listopad, a Inspiracjami stały się świąteczna atmosfera, błyszczące ozdoby oraz styl vintage. Kolory, którymi charakteryzuje się kolekcja to czerwony i złoty – a to za sprawą mody na wszelkie odcienie czerwieni połączonej ze złotem. Modne dodatki, które Isa Dora proponuje na ten sezon: pawie pióra, zwierzęce motywy, błyszcząca biżuteria.


Co znajdziemy w kolekcji?:
- Eye Shadow Trio - 3 nowe kolory wypiekanych cieni do powiek- 51,50 zł
- Jelly Kiss - Półtransparentna, błyszcząca pomadka do ust - 49 zł
- Perfect Moisture Lipstick - Nowy odcień nawilżającej pomadki do ust - 51 zł
- Express Star Gloss - 2 nowe kolory błyszczyka do ust z drobinkami brokatu - 51,50 zł
- Perfect Lipliner - Konturówka do ust w czerwonym kolorze - 33,50 zł
- Wonder Nail Wide Brush - 3 nowe kolory lakierów do paznokci z połyskującymi drobinkami - 29,90 zł

Jak Wam podoba się Red Rush? Mi niestety nie przypadła do gustu, jest zbyt ostra, jedynie lakiery do paznokci mogłyby być moje :)
Isa Dora - Red Rush, zima 2011.
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. Piękny make up .
    No ,a kolory chyba faktycznie Agatko nie twoje i moje chyba też .
    To złoto na oczku ciekawie się prezentuje ,sztuczne rzęsiska też niczego sobie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie mi się bardzo spodobały :)
    Co do lakierów, szminki - nie przepadam za takimi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się w Isa Dorze to, że umalowane modelki zawsze są świnkowo-różowe. ID musi mieć tragiczne, różowe podkłady

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie właśnie podoba się szminka :)
    I zgadzam się z przedmówczynią :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. usta, paznokcie ok, ale kolorystyka oczu nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłam się na te cienie, niestety jakość kiepska :( zrecenzowałam je już i więcej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. simply_a_woman dokładnie. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to cera tej modelki, taka dziwnie zaczerwieniona..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...