17 listopada 2011

Bvlgari - Jewel Charms Collection.

Wielkimi krokami zbliżają się Mikołajki i Święta - większość marek kosmetycznych rozpieszcza nas w tym okresie pięknymi kolekcjami i limitowanymi produktami - tak jest również w przypadku marki Bvlgari, która kusi nas edycją Jewel Charms Collection.



Flakony inspirowane szlachetnymi kamieniami - ze złotą lub srebrną oprawą (pojemność 25 ml/179 zł) to limitowana edycja najpopularniejszych zapachów marki Bvlgari. Każda buteleczka – idealnie mieszcząca się w dłoni lub w torebce - jest opakowana w satynowy woreczek.

W polskich perfumeriach dostępne są następujące, cztery zapachy:

Jasmin Noir EDP (czarny flakon)
- nuty głowy: zielone soki owocowe, płatki gardenii
- nuty serca: jaśmin sambac, satynowe migdały
- nuty bazy: drzewo cudu, fasola Tonka, lukrecja

Omnia Green Jade EDT (zielony flakon)
- nuty głowy: młoda zielona mandarynka
- nuty serca: białe kwiaty: biała peonia, nasturcja, kwiaty gruszy oraz płatki jaśminowe
- nuty bazy: pistacja, białe drzewo oraz piżmo

Omnia Crystalline EDT (biały, matowy flakon)
- nuty głowy: bambus, owoc Nashi
- nuty serca: kwiat lotosu
- nuty bazy: drzewo Balsa

Omnia Ametyste EDT (fioletowy flakon)
- nuty głowy: zielone soki i różowy grejpfrut
- nuty serca: płatki irysa, pączki bułgarskiej róży
- nuty bazy: drzewo słońca i heliotrop

Pełna kolekcja zapachowa to aż siedem Jewel Charmsów, z dodatkowymi Rose Essentielle (różowy flakon) Pour Femme (żółty flakon) BVL Eau de Parfum II (niebieski flakon)

Jak Wam się podoba ta kolekcja? Ja bardzo lubię Jasmin Noir L'essence - to dla mnie typowo jesienno - zimowy zapach o którym już Wam wspominałam :)
Bvlgari - Jewel Charms Collection.
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. Umarłam, jestem w niebie;) Szkoda tylko że tak drogim, ale się kurczaczek chyba nie powstrzymam...

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem...powiem... że mam ochotę powąchać :) podoba mi się reklamówka 'a la naszyjnik' - boski pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam kiedys Omnia Green Jade, podobal mi sie wiosna... bo to taki swiezy zapach :)
    ale taki zestawik chetnie bym przygarnela :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Bulgari, najczęściem mam Amethyst. A ostatnio właśnie myślę o Jasmin Noir. Musze znaleźć tą limitowankę. A gdyby tak jakiś Mikołaj przyniósł cały zestaw. Ehhh, pomarzyć warto :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...