18 października 2011

Sephora - Enlightening Shimmer Compact Powder w odcieniu Pink.

Dzsiaj chciałam Wam pokazać jeden z najlepszych rozświetlaczy jaki mam przyjemność mieć w posiadaniu - Enlightening Shimmer Compact Powder marki Spehora w odcieniu Pink niestety nie jest już dostępny - został zastąpiony nowszą wersją, której nie testowałam. Niepozorne, plastikowe i skromne opakowanie kryje w sobie prawdziwą perełkę - doskonale miękki i błyszczący puder, który nadaje policzkom (tylko na policzki go używam) pieknego blasku. Traktuję ten komsetyk jako róż - wówczas używam więcej tylko na kości policzkowe lub jako deliaktny highliter - na całą twarz.


Jest to także jeden z niewielu kosmetyków do makijażu w którym widzę dno - nie zdarza mi się to często, zastanawiam się czy nowa wersja kosmetyku jest równie dobra? Miałyście może okazję to sprawdzić?


Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć jak wygląda na policzkach:


Oprócz rozświetlacza mam jeszcze 'na sobie' niewielką ilość podkładu Clinique Redness Solution . Nie mogę Wam podać ani ceny produktu ani napisać, gdzie jest dostępny - w chwili obecnej w Sephorach jest do kupienia nowa wersja tego pudru.
Sephora - Enlightening Shimmer Compact Powder w odcieniu Pink.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Faktycznie ładny, ciekawe jak się sprawdzą te nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt :)) Ostatnio własnie buszuję wsród kosmetyków Sephory, a zawsze omijałam je szerokim łukiem, widac to był błąd !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda na buźce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,
    Przepraszam za odnosnik ale http://www.beautyfascination.com/2011/07/sephora-highlighting-compact-powder.html Wszystkie opakowania w sephorze wygladaja podobnie obecnie.

    Ciekawy blog, dodaje sobie do obserowanych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli to jest taki co ma w początkowej fazie wytłoczone gwiazdki to mogę powiedzieć że tez go polecam:] ja tych rozświetlaczy z sephory zużyłam juz z 5 opakowań przez ostatnie 4 lata:] polecam go gorąco ja miałam w odcieniu bardziej wpadający w brąz. Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Agatko, wyglądasz rewelacyjnie:) Może znajdziesz ochotę na zaprezentowanie rozświetlacza Estee Lauder ..?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda. Jak skończę swój obecny rozświetlacz to może kupię nowszą wersję tego. :)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pralinko, dziekuje:*
    znajde ochote na pewno tylko musze z Jagoda sie jakos dogadac:) ale obiecuje , ze wrzuce cos o nim!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda, szkoda że tutaj nie ma Sephory, będę musiała w Polsce poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo ja też go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...