12 października 2011

Pierwsza reklama bez retuszu? MUFE.

Zdjęcie reklamowe MUFE znalazłam na jednym z zagranicznych blogów. Według obietnicy marki Make Up For Eever zdjęcie jest niewyretuszowane i modelka tak właśnie wygląda po użyciu podkładu, swoja drogą jej cera jest napewno piękna i bez podkładu, ale muszę przyznać, że taka forma reklamy przemawia do mnie dużo bardziej niż nienaturalnie wyglądające modelki czy aktorki reklamujące kosmetyki.

Pierwsza reklama bez retuszu? MUFE.
Czytaj dalej...

29 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, bardzo ładnie wygląda ;)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, faktycznie wygląda na reklamę bez retuszu :) Ale widać, że modelka nie ma większych problemów z cerą.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie wolę takie naturalne zdjęcia, nawet jeśli modelka ma idealną cerę to widać tu efekt samego makijażu a nie photoshopa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś będzie więcesz prawdy w reklamie .. choc powiatpiewam -łudzę się ..

    Mam ten pokład i też wygladam lepiej niż bez ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to naprawdę na brak retuszu;) I to jest reklama! Oby było więcej takich;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uważam, że ta srategia firmy jest słuszna, irytują mnie modelki reklamujące np. tusz do rzęs które nie dość, ze są wyretuszowane do granic możliwości, to jeszcze maj ą ewidentnie sztuczne rzęsy ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. To jeszcze przestaną przyklejać sztuczne rzęsy tak jak napisała Ania i byłoby super. Inni mogliby z nich brać przykład. Przydałaby się jeszcze kobieta z cerą na której trzeba coś zakryć, ale na to się nigdy nie zgodzą...

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadza się, tak twarz wygląda jak sie uzywa podkładów pudrów HD plus dodatkowo flash działa wtedy wlasnie jak photoshop.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję go "nosić" przez cały dzień i rzeczywiście jest to dobry podkład. Drogi niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. moze nie mieli zelazka wiec nie wyprasowali twarzy ;) tez wole takie naturalne . najbardziej wkurzaja mnie reklamy tuszy do rzes gdzie widac ze modelka ma ogromna ilosc szczucznych doklejona.

    OdpowiedzUsuń
  11. sam fakt ze reklama bez retuszu juz jest imponujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej ale ślicznotka:) fajny pomysł na taką reklamę bo mnie przekonuje ;) Nie oznacza to że pognam do sklepu po produkt, ale firma ma u mnie plusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. to Blake Lively z Plotkary (Serena):) CEra idealna, ale retusz a tym zdjeciu jest - może nie typu "nowa twarz", ale za retusz uważam też grę światłem, a ta działa cuda;)

    choć i tak jestem w stanie uwierzyć, że podkład MUFE daje najbardziej naturlany efekt, z jkaim można miec do czynienia (przynajmniej po tym jka już "miliony" podkładów wypróbowałam lub ich próbek)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzisiaj przeglądałam sobie filmiki z moich subskrypcji na YT i tego PANA http://www.youtube.com/watch?v=My-wPHu8gBQ&feature=feedu
    totalnie popieram. Jeżeli chodzi o MUFE - poluje na ten podkład - na próbki - mam na niego wielką chcicę - niestety u nas nie jest w każdej sephorze :/ jutro będę okupować Katowice i mam nadzieje że uda m się coś dorwać.
    Wracając do kampanii - co z tego, że kampania bez Photoshopa - jestem grafikiem - rozumiem delikatne polepszanie - ale co z tego jeżeli w reklamach występują laseczki które mają idealną skórę ? Mało wiarygodne. Niech zrobią reklamę - kilka twarzy, kilka problemów skórnych, kilka sposobów na rozwiązanie problemów za pomocą podkłądu- na pewno zyskaliby jako firma wielkie poważanie przeciętnego zjadacza chleba/kosmetoholiczki :) Wygląda ładnie, nie widać nadużycia "blur'u", ale jestem za zastosowaniem też nieco starszej modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też wole zdjęcia bez PS, jasne można delikatnie wygładzić to i owo ale najczęściej przesadzaja z poprawianiem a modelka wyglada jak lalka barbie ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wierzę, że to jest efekt po tych kosmetykach, bo z tego co wiem faktycznie są dobre!

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda bardziej naturalnie niż modelki z reklam rimmmel, astor, maybeline itp

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze, że są blogi, przynajmniej na blogch możemy się przekonać jak wygląda naga prawda podkładów:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jasne, jak się weźmie, młodą modelkę z idealną cerą, bez przebarwień, zmarszczek, krostek itp, to można zrobić taką reklamę. Myślę, że dziewczyna bez podkładu wygląda równie dobrze, jak nie lepiej. Pomysł fajny, ale mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ta reklama jest strasznie stara... pisałam o tym jeszcze na starym blogu, czyli dobre 4 miesiące temu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. messalexa, pewnie masz racje - modelka z problematyczna cera to sredni chwyt reklamowy:)

    GoodForYouDP - nie pisałam o tym podkładzie jako nowości - bo pochodzi z 2010 roku, ale dodałam posta jako ciekaowstkę, a wlasciwie to nie chodzi o sam produkt, ale o jego reklame.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna dziewczyna i dobrze wygląda, ale myślę, że dlatego że jest młoda i niepotrzebny jej narazie retusz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś u mnie otagowana, zapraszam http://kotwkosmetyczce.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z Wami dziewczyny, ale w porównaniu z innymi reklamami, gdzie modelki nie wyglądają jak my-śmiertelniczki, reklama MUFE na ich właśnie tle jest musicie przyznać inna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa promocja, bardziej do mnie przemawia niż inne reklamy, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Popieram taką inicjatywę, niemniej jednak chciałabym też widzieć zdjęcia dziewczyn przed i po, szczególnie z bardzo problemowymi cerami. ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. Suoer! Oby było więcej takich reklam, dużo bardziej do mnie przemawiają! Modelka wygląda ślicznie, naturalnie, zachęca do kupienia podkładu, bo widzimy jaki on faktycznie daje efekt.

    Brawa dla MUFE

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...