4 października 2011

p2 - Intensive Khol Eyeliner w kolorze białym.


Dzisiaj super szybki post: marka p2 nie jest dostępna w naszym kraju - kredkę o której chcę Wam napisać kupiłam mieszkając we Frankfurcie. Używam jej tylko i wyłącznie do linii wodnej i właściwie sporadycznie - w ogóle oczy maluję sporadycznie. Moje spostrzeżenia są jednak jak najbardziej pozytywne - kredka jest na tyle miękka, że nie robi krzywdy delikatnej skórze. Jest trwała - kilka godzin to całkiem dobry wynik prawda? No i jeszcze jeden plus: cena - kosztuje około 10 złotych, więc jest świetną propozycją dla osób, które rzadko korzystają z takich specyfików i mają oczywiście do niej dostęp :)


p2 - Intensive Khol Eyeliner w kolorze białym.
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. fajna kredeczka :) ciekawe jakie robi kreski (cienkie/grube)

    OdpowiedzUsuń
  2. szukałam dzisiaj podobnego aż w koncu dałam za wygraną i kupiłam czarną :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kredka :) Pokażesz efekt na oczętach? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 3 kredeczki p2 i są całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, fajna kredka. Ja niestety każdą białą kredkę na którą trafiałam musiałam odstawiać w zapomnienie gdyż była koszmarnie wręcz twarda i tylko podrażniała oko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że u nas niedostępna, ale wyobrazam sobie ze musi byc niezła;). Ja bardzo lubię białą kreskę na linii wodnej, używam stale jednej kredki z Sephory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też jestem ciekawa efektu na oczkach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...