10 października 2011

Misslyn - nowość na polskim rynku kosmetycznym.

Marka Misslyn już od 60 lat jest znana na rynku niemieckim z wyjątkowej trwałości lakierów do paznokci oraz szerokiego asortymentu sztucznych rzęs i produktów do ich stylizacji. Pod koniec października tego roku marka wchodzi do polskich sklepów!


W 2010 roku marka Misslyn dołączyła do koncernu Artdeco i zaczęła wykorzystywać hasło: Your Beauty, Your Colors, Your Style. W przeciągu ostatniego roku dla marki bardzo ważne stało się wyznaczanie nowych trendóww makijażu poprzez regularne rozszerzanie oferty (co 6 tygodni) o limitowane kolekcje sezonowe oraz nowe odcienie kosmetyków ze stałego asortymentu. Nie zapomniano jednak o korzeniach i w dalszym ciągu rozwijane są kategorie produktów, z których zasłynęła marka – lakiery do paznokci oraz sztuczne rzęsy.


Kosmetyki Misslyn to nowoczesny, odważny design dedykowany głównie młodym, świadomym najnowszych trendów konsumentkom,a także bardzo wysoka jakość produktów w połączeniu z niską ceną to doskonała alternatywa dla tanich kosmetyków. Najmodniejsze kolory sezonu pojawiają się regularnie co 6 tygodni w limitowanych kolekcjach makijażowych.

W ofercie znajdziemy np:
podkład, matujący puder w kompakcie (44,90 zł), lakiery do paznokci (19,99 zł), cienie do powiek (ok. 30 zł za czwórki), konturówki do ust i oczu oraz eyelinery (12,99 - 24,99 zł), pomadki i błyszczyki (ok. 30 zł), róże do policzków (36,99 zł) oraz akcesoria. Pełną gamę produktów możecie zobaczyć na niemieckiej stronie Misslyn . Dostępne wyłącznie w perfumeriach prywatnych na terenie całej Polski, nie będzie można ich zdobyć w żadnej sieciowej perfumerii - (Sephora, Douglas, Marrionaud) przynajmniej przez jakiś czas.





Używałyście kiedyś kosmetyków tej marki? Ja przyznam szczerze, że jeszcze o nich nie słyszałam i nie miałam okazji ich używać.
Misslyn - nowość na polskim rynku kosmetycznym.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widze te produkty,ale wygladaja ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. o Misslyn nie słyszałam ale chętnie wypróbowałabym róże;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie słyszałam o tej firmie. Jestem ciekawa jakości i kolorów lakierów, bo cena jest dosyć wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  4. równiez nie mialam okazji ich używać, ale lakiery ładnie wyglądaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Jestem ciekawa lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba przyznać że panie modelki mają niezwykle zjawiskowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak, modelki prezentują się rewelacyjnie :) a o firmie też nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię tę markę, mają świetne akcesoria do paznokci za naprawdę niewielką cenę, mam nadzieję, że będzie u nas łatwo dostępna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tej marki, ale jak gdzies zobaczę te kosmetyki to się im przyjrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie słyszałam o tej firmie, ale efekty na modelkach bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze słyszę i czytam na Twoim blogu ;) Nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Od kilku dni "testuję" te kosmetyki - za najlepsze uważam lakiery do paznokci - jedna warstwa daje pełne krycie w intensywnym kolorze !
    Błyszczyki mają fajne naturalne odcienie - dające efekt mokrych ust lub inaczej zwane tafli wody ;-)
    ich trwałość jest jednak średnia po godzinie nie ma śladu po błyszczyku na ustach .
    Eyelinery dobre - ładnie kryją za pierwszym razem bez prześwitów ,a ich trwałość przyzwoita .
    Także stwierdzam ,że jak na razie mam całkiem pozytywne odczucia co do tej marki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...