6 października 2011

Fay's Nail Polish - Summer Here We Come - lakier prosto z Berlina.

Moja pierwsza berlińska recenzja! Jesteśmy na miejscu, jest pięknie i całkiem inaczej niż w naszym kraju - pokażę Wam miasto jak tylko będzie ładniejsza pogoda i więcej czasu! W nowym domu czekał na mnie prezent od Tomka, zobaczcie jaki:


Jaskrawo, pomarańczowo - czerwony, niebezpiecznie przyciągający wzrok!


Piewrszy raz widzę takie opakowanie a Wy? Jest niesamowite i jedyne w swim rodzaju - o marce również słyszę pierwszy raz. Niestety oprócz aspektu wizualnego nie ma chyba żadnych plusów :) Samo odkręcenie słodkiej buteleczki powoduje wydobycie się bardzo, bardzo intensywnego zapachu - na opakowaniu nie jest napisane, co lakier zawiera więc boję się w to zagłębiać. Produkt jest gęsty, do pełnego krycia potrzebujemy dwóch warstw - paznokcie w kilka godzin po aplikacji nadal dziwnie pachną, ale szybko wysychają - myślę, że około 5 minut?


Na paznokciach jednak prezentuje się całkiem fajnie, nie miałam jeszcze takiego odcienia i jestem zadowolona - mimo tych wszystkich niedogodności, które tak naprawdę można zminimalizować - zamknąć się na czas aplikacji produktu w innym pokoju albo najlepiej na balkonie, aby nie drażnić nikogo dookoła! Więcej o kolekcjach tej marki możecie przeczytać na ich blogu, niestety ostatnia aktualizacja to 2010 rok - mój lakier pochodzi z letniej kolekcji Summer Here We Come - właśnie z 2010 roku.

Na potrzeby recenzji dowiedziałam się ile kosztował - około 10 Euro - zaszalał prawda? Dziękuję dziewczyny za wszystkie miłe słowa, które napisałyście pod wczorajszym postem!
Fay's Nail Polish - Summer Here We Come - lakier prosto z Berlina.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. Wow, ja też pierwszy raz widzę takie opakowanie ;) świetne he he :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolory, ale jeszcze bardziej podoba mi się opakowanie. Kojarzy mi się z perfumami Gwen Stefani.

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier świetny. trzymamy kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł mieli z takimi nietypowymi ubrankami na lakiery:) Super , że miasto Ci się podoba. Pochwal się jak najszybciej widokami.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już gdzieś je widziałam w internecie ;) genialna jest ta nakrętka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa buteleczka ;) Nawet jeśli to nie jakiś super kosmetyk to na pewno był to bardzo miły gest ze strony Tomka, uwielbiam takie prezenty-dorbiazgi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny kolor, piekne paznokcie-zazdraszam bo e swimi nie moge dojsc do ladu i skladu;) leal251

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorek ładny, ale co za opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. buteleczka zabawna :D A co do ceny, jeśli masz np. zarobki w Euro to nie taka straszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. choćby miał tylko stać na półce to chciałbym go mieć :D świetny pomysł na opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  11. chcialabym mieć ten lakier dla samego opakowania chociażby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. buteleczka genialna, ale dziewczyny - zawartosc mniej:) juz mam 1 odpryski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna buteleczka :) Sama chciałabym dostać taki prezent :P

    OdpowiedzUsuń
  14. @Agata Ma Nosa
    Ahh, szkoda. Jak na taki dosyć drogi produkt lakier powinien być bardzo dobry...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaszalał, zaszalał. Się chłopak stara! :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prezent :) Chciałabym taki lakier, chociażby dla samej ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  17. kupiłabym ten lakier tylko dla samej buteleczki, boskie opakowanie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...