20 października 2011

Estee Lauder - Illuminating Powder Gelee.

Pamiętacie jak kilka tygodni temu przechwalałam się prezentem urodzinowym ? Dostalam przecudny kosmetyk marki Estee Lauder - Illuminating Powder Gelee. Puder ten to nic innego jak złocisty, delikatny dotyk luksusu! Jestem w nim zakochana bezgranicznie. Dla przypomnienia - to o nim mowa:


Obiecałam pokazać Wam jak prezentuję się na twarzy, oto i on:


Oprócz Illuminating Powder Gelee, mam na sobie podkład Double Wear również marki Estee Lauder.
Estee Lauder - Illuminating Powder Gelee.
Czytaj dalej...

29 komentarzy:

  1. hmm... jesli chodzi o moje wrażenie patrzac na to foto to ten podkład cholernie słabo kryje, no chyba ze foto po kilku godzinach noszenia

    a efekt tego rozświetlacza fajny, ale brakuje pod nim jakiegoś rózu czy bronzera

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie :) ja już się świecę i to naturalnie hehe.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja się nie zgodze z Matleeną, uważam, że podkład własnie super ultra cienko jest położony na twarzy i wygląda to super, bo wydobywa piękną a nie ma maski, jaką łatwo zrobić tym podkładem. Poza tym Agata nie ma co ukrywac:) Rozświetlacz super się prezentuje nawet jako w roli różu :)Ja lubie go położyć nieco wyżej na szczyt kości policzkowej nałożony pędzlekiem skośnym do różu a pod nim nałożyć puder brązujący Aurora i pięknie to wygląda. Dołączona mega pacynka przydaje mi się tylko do nałożenia rozświetlacza pod łuk brwiowy:)Dzięki za tego posta, Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z white praline :) ślicznie wygląda ten rozświetlacz na twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Matleeno, ja go nakladam w bardzo malej ilosci , nie potrzebuje duzego krycia. No i jest to makijaz dzienny, na wyjscie na plac zabaw z cora:)
    Dzieki za uwagi!:*

    Wena, swiecisz na zloto?;)

    Pralinko, na codzien maluje sie oszczedznie bardzo albo w ogole wiec taki look mi odpowiada, nie mam Aurory nad czym boleje - po Twoim poscie pobieglam do sklepu i juz nie bylo:(


    Summer, dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko piękna z Ciebie dziewczyna :)) ciesze sie ze pokazujesz siebie :*
    jaki masz podkład od EL ?

    za blog brawo !!

    OdpowiedzUsuń
  7. hol aola, witaj tutaj :***

    mam Double Wear, nalozony baardzo oszczednie:)

    dziekuje za mile slowa:*

    OdpowiedzUsuń
  8. mialo byc - hola ola, przepraszam za literowke:)

    OdpowiedzUsuń
  9. spoko :) dla mnie na tymz djęciu to cera bez podkładu ;) nie mam nic przeciwko temu, wrecz zazdroszcze jak ktoś moze wychodzic bez podkładu :) jednak jak juz sie pisze ze ma sie dany podkład na cerze to staje sie bardziej krytyczna bo ten podkład ma dobre opinie, a ja go tu nie widze ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Matleena, widzialam zdjecia dziewczyn uzywajacych tego podkladu i u mnie az takiego efektu nie ma - byc moze wlasnie uzywam go za malo zeby np. uzyskac taka cere jak na Twoim avatarze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecież to o to chodzi żeby podkładu nie było widać i aby wyglądać naturalnie. Jak patrzę na to zdjęcie to myślę sobie jaka ładna dziewczyna, jaką ma śliczną cerę, a nie rany, ale ma szpachlę na twarzy.
    A rozświetlacz jest śłiczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super !
    I podkład ,który tylko lekko pokrył twoje urocze piegi i sam rozświetlacz -wyglada faktycznie tak luksiarsko ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko, alez z Ciebie śliczny piegusek :))

    ps. A jesli szukasz lekkiego podkładu, pielęgnującego przy tym, ze tak pokuszę ;-), to przetestuj Skin Illusion Clarinsa (wszędzie tym ostatnio spamuję, ale podkład jest boski!)

    pozdrawiam
    Ela (soso)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też darzę go miłością bezgraniczną i uwielbiam po prostu ;)dodaję do niego faktycznie jedynie odrobinę bronzera żeby podciąć kości, bo róż przy tym blasku jest już moim zdaniem kompletnie zbędny ;) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny! I Double Wear lubię i ten rozświetlacz stałby się moim wyjątkowym przyjacielem :)...

    ps cieszę się, że od niedawna mogę Cię tu więcej oglądać :), na dzisiejszym foto jesteś taka niezwykle promienna, nie tylko z powodu produktu, który opisujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ piękny błysk :) cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wygląda:) ale wydaje mi się, że jednak trochę sztuczny efekt daje- za bardzo widać te granice jego- taki pasek :| macałam go w perfumerii- nie moja bajka;)
    ale to tylko moje zdanie;) a skórę masz bardzo ładną i wygląda naturalnie- tak jakbyś podkładu nie miała:) nie lubię takiej jednolitej, sztucznej skóry, którą niejeden podkład robi;)

    zostałaś otagowana:)
    http://shpcdream.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  18. pewnie strasznie drogi. bardzo ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja twarz wygląda super naturalnie, ja bym jedynie ciut roztarła to pasmo rozświetlacza,tak by złagodzic granice:-)Śliczna z ciebie kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z niektórymi opiniami - efekt fajny ale wymaga dokładnego roztarcia bo tu na zdjęciu robi świecące pasmo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wygląda ;)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz podkald na twarzy? DW? to chyba mega mega mega cienka warstwa bo nie zakryl zbyt mocno :) A rozswietlacz super :P

    OdpowiedzUsuń
  23. mam DW ,ale w bardzo malej ilosci.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...