17 października 2011

Essence - 2 in 1 Volume Mascara.

Dzisiaj chciałam Wam napisaćo tuszu, który miałam recenzowałam już jakiś czas temu, ale wyszło jak wyszło - nie miałam zdjęć na których mogłybyście zobaczyć różnicę w wyglądzie moich rzęs. Nadrabiam zatem zaległości i przedstawiam Wam raz jeszcze mascarę marki Essence - 2 in 1 volume mascara. Moje oczy bez tuszu jak dla mnie wyglądają trochę smutno więc raz na jakiś czas na poprawę nastroju aplikuję tusz. Co o produkcie mówi producent?
"Pogrubienie na żądanie: dyskretne i naturalne bądź intensywne i efektowne - nowa maskara 2w1 to ma. maskara na każdą okazję. dzięki inteligentnemu dwustopniowemu systemowi możesz nałożyć na szczoteczkę idealną ilość maskary i stworzyć 2 różne makijaże. look 1 to naturalne pogrubienie a look 2 to spektakularne pogrubienie XXXL. "
Przyznam się, że spodziewałam się bardziej teatralnego efektu - na moich rzęsach look o numerze jeden nie wygląda zbyt dobrze, właściwie nie wygląda prawie wcale, natomiast look 2 jest już bardziej charakterystyczny.

Look numer 1:


Look numer 2:


I jeszcze całość - po lewej oko 1, po prawej oko 2:


Różnica jest duża prawda? Według mnie do 'noszenia' nadaje się tylko numer 2 - oczywiście jest to tylko moja opinia. Mascara wytrzymuje bez osypywania kilka godzin - wynik zatem jest całkiem dobry. Czy polecam? Jestem całkiem zadowolona, ale tylko z połowy tuszu :) Tak jak wspominałam część naturalna jest dla mnie zbyt naturalna i nie widzę potrzeby jej używania. Jeśli chodzi o szczoteczkę - jest wygodna, masywna i w miarę dobrze rozczesuje rzęsy, tusz jest prosty w obsłudze i wydajny - stosunek jakości do ceny oceniam dobrze.

Jak Wam się podoba efekt końcowy? Który z 'looów' przypadł Wam bardziej do gustu?
Essence - 2 in 1 Volume Mascara.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. look nr 2 wygrywa, choć ja wolę jeszcze mocniej podkreślone rzęsy, uwielbiam tusz MF 2000calorie.

    OdpowiedzUsuń
  2. One_Love, mi tez bardziej odpowiada look numer 2.

    OdpowiedzUsuń
  3. look numer 2 to jest to! :) przeważnie jak są stepy 1, 2 i 3 to dwójka i trójka nadają się, a jedynka jest właściwie nie wiadomo po co. jest tak, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. różnica jest ogromna muszę ją mieć zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Look 2 wygrywa, ale i tak jest malo widoczny, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Na co dzień jak najbardziej tak, rzęsy nie sa sklejone a wyglądają lepiej, ja i tak zawsze rysuję delikatną kreskę więc podoba mi się ten produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten nr 2 wygląda zachęcająco :)
    Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś mnie nie powalił, choć look 2 wygląda już całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie moge tak wysoko unieśc rzęsek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nr 2 wyglada naprawde ok:) Widać ze nie skleja jakoś ani nie robi grudek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Numer 2 wygląda fajnie, ale żeby to było "spektakularne pogrubienie" to nie powiedziałabym...

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie za to jedynka wygląda fajnie a dwójka strasznie skleja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. look 2 wygląda fajnie, ale nie widzę tu "spektakularnego pogrubienia" .... a szkoda

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...