21 października 2011

Clinique - Repairwear Laser Focus All - Smooth Makeup SPF 15.

Jedna z wiodących, światowych marek kosmetycznych wprowadza nowy podkład - dla mnie to spore wydarzenie, gdyż jednym z moich ulubionych podkładów jest właśnie podkład tej marki - Redness Solution.

Clinique - Repairwear Laser Focus All - Smooth Makeup SPF 15 - marka Clinique również ma dla nas nowość - podkład, który wykorzystuje zaawansowaną technologię użytą już wcześniej w przeciwstarzeniowym serum Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector. Niweluje on widoczność linii o drobnych zmarszczek oraz pokrywa niedoskonałości, pomagając stworzyć piękną nieskazitelną skórę . Zawiera także składniki, które pomagają zapobiegać uszkodzeniom spowodowanym przez promienie UV i naprawić już istniejące.


Cena podkładu: 150 zł/30 ml, do kupienia już w październiku!
Clinique - Repairwear Laser Focus All - Smooth Makeup SPF 15.
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad nim :) dostałam ulotkę reklamową z sephory z nim, ale nie bylo próbki a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa czy będzie faktycznie dobry, czy klapa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem go bardzo ciekawa tego podkładu, tylko niestety Clinique nie ma dla mnie odpowiedniego odcienia, wszystkie są za ciemne :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko byłoby super tylko ja odcienia nie moge za Chiny Ludowe dobrać ... buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym tylko miała fundusze... ;(

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam Clinique od 4 lat i jestem bardzo zadowolona, kupuję 2 rodzaje tej firmy i mieszam razem. Dla mnie rewelacja. Obecnie mam Repairwear laser focus makeup.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...