15 września 2011

Złoto dla zuchwałych! Essence, Make it golden.


Od jakiegoś czasu moja miłość lakierowa powróciła ze zdwojoną siłą - widzicie to zresztą na blogu - zarzucam Was zdjęciami swoich paznokci :) Dzisiaj nie będzie inaczej! Nowy odcień lakieru Essence z serii Colour & Go skradł moje serce do tego stopnia, że mogę go nakładać solo jak i na inny lakier w obojętnie jakim kolorze. Ten lakier to nic innego jak złoty brokat - drobinki są różnej wielkości.


Uwielbiam go i jest to jeden z moich aktualnie ulubionych lakierów do paznokci. Wypróbowałam go także na paznokciach u stóp i tutaj niestety zawiódł mnie - mimo, że wyglądał pięknie. Brokat trzyma się kurczowo płytki i przy użyciu trzech różnych zmywaczy nie byłam w stanie pozbyć się go w 100 % :) Chociaż z drugiej strony może to być także plus tego produktu :)
Złoto dla zuchwałych! Essence, Make it golden.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. fajne takie duże kropy :) ten drugi lakier co trzymasz fajny!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda, ja bym go do matowego złotego użyła;)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj trzymałam go w rękach, ale obiecałam zrobić sobie lakierową abstynencję... ach, kusisz, kusisz! Kiedyś go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne paznokcie.


    Zapraszam.
    http://kosmetykowyzawrot.blogspot.com/2011/09/loteria-bransoletka-charms.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Podeszłabym do niego z dystansem, ale tu na zdj się wspaniale prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładniutki ten złoty, ale samego bym nie nakładała tylko jako dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tym lakierze od pierwszego wejrzenia ♥ Moje oczy krzyczą: MUSISZ GO MIEĆ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Początkowo mnie kusił, ale im więcej zdjęć oglądam tym mniej mi się podoba. Ale może na ciemnym macie by lepiej wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię złota, ale ten lakier mnie po prostu oczarował :D muszę tylko cierpliwie czekać aż dostanę go u mnie w mieście;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszkę za duże te drobinki, ale efekt fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie lakiery są fajne, ale ja mam zawsze problem ze zmyciem tego :/

    OdpowiedzUsuń
  12. też go mam i bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi taki brokat solo średnio się podoba, no i zmywanie to dla mnie koszmar :) dlatego zazwyczaj nie używam, odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...