3 września 2011

Warszawa, spotkanie prasowe i ja :)

Początek weekendu był dla mnie niesamowity! Miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w spotkaniu prasowym organizowanym przez markę Estee Lauder i Clinique w Warszawie- mam dla Was kilka zdjęć - niestety tylko kilka bo z podekscytowania zapomniałam o aparacie :)










I absolutny must-have z kolekcji jesiennej Estee Lauder, jestem zakochana po uszy!


Dziękuję Eli i Gosi - to dzięki nim mogłam uczestniczyć w spotkaniu!
Warszawa, spotkanie prasowe i ja :)
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. ulala! co za wspaniałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a zebrałaś jakieś fanty? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne :) Dowiedziałaś się czegoś ciekawego o nowych produktach?

    OdpowiedzUsuń
  4. A ostatnio rozmawiałyśmy na temat takich spotkań na wizażu. Mam nadzieję, że będzie więcej takich imprez.

    Te takie "jajeczka/ kamyczki" to ozdoba czy coś do zjedzenia? Trufelki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to za must have? Powiesz coś więcej o tych spotkaniach?

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze zazdroszczę :) Super,że Ci się udało być na czymś tak wyjątkowym! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę i gratuluję, super sprawa;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowności, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, ale fajnie, szkoda,że nie powiedziałaś,że to Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) Świetne wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy to czasem nie jest rozswietlacz? Wyglada fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowności! matko, same cudowności... zapach Nude, rozświetlacz z najnowszej kolekcji, najnowszy Idealist pod oczy - to niczym Must Have nadchodzącego sezonu....

    OdpowiedzUsuń
  13. mmmmm .... samych widoków i obcowania zazdraszczam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wow super - zazdroszcze! [pewnie nie tylko ja;p]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...