1 sierpnia 2011

100 post i wyniki rozdania Essence!

Właśnie piszę 100 - tny post! Z tej okazji chciałabym podziękować Wam, że jesteście tutaj razem ze mną - Wasze odwiedziny naprawdę znaczą dla mnie bardzo wiele!


Pora na wylosowanie Zwyciężczyń essencowego rozdania!


Laureatki wylosowałam za pomocą random.org - moja osobista Maszyna Losująca teraz śpi :)
A więć zaczynamy, nagrody wędrują do:
Puder - zgłoszenie nr 88:  anikowa101
Lakier - zgłoszenie nr 65:  Sue
Pomadka - zgłoszenie nr 20:  a.
Pędzelek - zgłoszenie nr 33:  sylwiowo
Kredka - zgłoszenie nr 8:  TheOleskaaa 

Dziewczyny, gratuluję i czekam na Wasze adresy przez 3 dni tj. do 4 sierpnia włącznie!
100 post i wyniki rozdania Essence!
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. ajaj, jak miło! :) śliczne dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak zwykle nic.. :< Od mojej ponad rocznej aktywności na blogach nie udało mi się wygrać nic! Pecha mam.

    Gratulacje zwyciężczyniom! A i tobie gratuluję 100-postu!

    Buziaki,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie wygrałam, ale gratuluje dziewczynom:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny jeszcze nie raz wygracie!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję zwyciężczynią a tobie 100 postów i 400 obserwatorów ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. super! gratulacje ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, nie mam szczęścia do blogowych rozdań. ;c Gratuluję setnego postu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oleska ostatnio wspominała że nic nie wygrała w takich konkursach a tu proszę ;) gratuluję dziewuchy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh.. no coz znow nei udalo mi sie wygrac ale gratuluje dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. woow! to już setny post - gratulację i tak trzymać Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to dupa, miałam wyjątkowy apetyt na Twoje rozdanie :) Gratulacje, szczęściary :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wszystkim! :)
    A przy okazji zapraszam na moje rozdanie. Paletka NYX czeka. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...