14 lipca 2011

Lipstick on the glass!


Moja pierwsza szminka! Tak, wiem, że niektóre dziewczyny wchodzą w posiadanie takiej w wieku lat pięciu, ale u mnie to trwało trochę dłużej:) Cały dzień myślałam o tym poście i cały dzień po głowie chodziła mi piosenka Maanamu i świetny teledysk. W obliczu tak ważnego wydarzenia w moim życiu zarzucę Was większą ilością zdjęć - w koncu to podniosła chwila!



Ultra Performance Lip Colour - pomadka do ust o innowacyjnej recepturze dającej optyczny efekt liftingu. Nadaje długotrwały kolor i połysk. Dzięki wyjątkowo delikatnej konsystencji nie klei się i nie gromadzi w załamaniach ust. Kompleks substancji czynnych "Lifting" chroni wrażliwą skórę ust przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych, pielęgnuje i regeneruje.

Mogłabym pisać o niej w nieskończoność, ale same widzicie jaka jest piękna! Już opakowanie sprawia, że użytkowanie staje się luksusem, kolor - cudowny Nudziak, konsystencja - miękka i delikatna, trwałość - dostateczna dla osoby która ciągle coś je:)



Używam jej od dzisiaj z wielką przyjemnością i niemalże namaszczeniem, jest moim dodatkiem do dobrego nastroju:) Są kosmetyki, których używanie przynosi Wam poczucie radości? Dla mnie jednym z takich produktów jest właśnie szminka Babor, a tak naprawdę to wszystkie ich propozycje:) Niestety kupić produkty tej niemieckiej marki można tylko w autoryzowanych salonach lub poprzez internet.
Lipstick on the glass!
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. Co za przełomowa chwila :)
    Gratuluje przejścia w dorosłość :P
    Ceny tej firmy są bardzo wysokie, bo może kiedyś się ładnie uśmiechnę :D
    Kolor jest boski, a opakowanie takie wyrafinowane

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo gustowne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. opakowanie bardzoooooo luksusowe!!

    OdpowiedzUsuń
  4. to mamy bardzo podobnie ;) ja też swoją pierwszą szminkę - taką na własny użytek i tylko dla siebie kupiłam jakieś kilka tygodni temu ;)

    koniecznie wrzuć swatche tego skarbu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza szminka i do tego jaka! :) przepiękne opakowanie, czuć luksus z daleka. moja pierwsza też była w kolorze nude :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne opakowanie :) kolor nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. opakowanie piękne i kolor idealny dla mnie.uwielbiam nude ;)
    I Maanam-Lipstick on the glass także uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mogłabyś pokazać jak wygląda na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny kolorek. zgadzam się z twierdzeniem żebyś pokazała jak wygląda na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor . ale jeśli chodzi o nude to kolor dla mnie za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje Agatko, szminka piękna! i masz racje, to dodatek do dobrego nastroju, tak już mamy...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ladna :)) ciekawa jestem jak sie prezentuje na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój blog został wyróżniony przeze mnie nagrodą One Lovely Blog Award :) Zapraszam na moj blog aby dowiedzieć się więcej:http://kraina-czarow-arianny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także - jeszcze - nie mam swej szminki i mam nadzieję, że jak u Ciebie to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie ją można kupić w internecie? Agato ile ona kosztuje?
    Dziewczyny może któraś z was wie gdzie ją można dostać w Polsce - jest piękna, zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...