12 października 2017

Estée Lauder Double Wear Radiant Bronze Cushion Stick, Highlighting Cushion Stick.


Kiedyś nie byłam tak przekonana do produktów płynnych produktów konturujących jak teraz. Pędzle wydawały mi się lepsze, bardziej precyzyjne i wygodne. Odkąd wypróbowałam gąbeczki jestem zupełnie innego zdania - nie ustępują pędzlom w niczym, a mają jeszcze jedną zaletę - dzięki nim można pokochać płynne róże, rozświetlacze, bronzery i szybko nauczyć się ich używania. Dzisiaj chciałam Ci pokazać dwa produkty Estée Lauder - są to nowości, które otrzymałam jakiś czas temu do przetestowania.


Obydwa produty pochodzą z linii Double Wear i są w wersji cushion czyli posiadają wbudowaną gąbeczkę dzięki której możesz pracować z produktem od razu po aplikacji. Tak naprawdę jedno pociągnięcie aplikatora wystarczy, by Twoja rozpromienić skórę naturalnym blaskiem dokładnie tam, gdzie tego chcemy - zarówno w przypadku bronzera jak i rozświetlacza. Półprzejrzyste formuły umożliwiające warstwową aplikację, marka gwarantuje również 8 godzin trwałość. Można aplikować na skórę saute (kto się odważy!?) lub na podkład. Kosmetyki zawierają naturalnie pozyskiwane wyciągi roślinne i owocowe, które nawilżają skórę i nadają jej świeżą promienność.


Jak stosować?
1. Przekręć i nałóż na oczyszczoną i osuszoną skórę po zastosowaniu kremu nawilżającego. Zdejmij pozłacaną nasadkę i powoli przekręć podstawę, aż na gąbczastej końcówce pojawi się pierwsza kropelka bronzera.
2. Dla rozświetlenia określonych obszarów twarzy nałóż produkt wklepując go w skórę na czole, nosie, policzkach i podbródku lub innych obszarach, które pragniesz rozświetlić. Dla podkreślenia rysów twarzy bronzerem delikatnie wklep produkt pod kośćmi policzkowymi a dla ozdobienia całej twarzy naturalnie wyglądającą opalenizną rozprowadź go na całej twarzy.
3. Rozprowadź punktowo nałożony produkt okrężnymi ruchami lub delikatnymi pociągnięciami od środka twarzy w kierunku linii włosów. Możesz zrobić to palcami lub za pomocą gąbeczki.
4. Poręczna gąbka łatwo usuwa formułę gwarantując wygodę i szybkość czyszczenia. Przekręć złocistą nakrętkę, zdejmij całą końcówkę i wymyj przy użyciu łagodnego mydła i ciepłej wody. Po wysuszeniu, ponownie zamontuj gąbkę i dla zabezpieczenia jej na miejscu przekręć złocistą nakrętkę. Przed wymianą nasadki odczekaj, aż gąbka całkiem wyschnie.

Formuły beztłuszczowe, przetestowane dermatologicznie i okulistycznie. Odpowiednie dla wszystkich rodzajów skóry, nie zapychają i nie powodują podrażnień.


Na zdjęciach powyżej możesz zobaczyć swatche produktów, Double Wear Radiant Bronze Cushion Stick w odcieniu Light/Medium oraz Highlighting Cushion Stick w szampańskim kolorze Champagne Glow.
Niżej możesz zobaczyć obydwa produkty na mojej twarzy, są bardzo delikatne, ale pięknie odbijają światło - mam wrażenie, że bronzer jest do mojej karnacji odrobinę za ciemny i lekko się odznacza. Rozświeltacz natomiast nie ma żadnych wad.


Produkt na który zdecydowałabym się sama to rozświetlacz z racji tego, że je kocham i wciąż jest mi ich mało. Mam tą nadprzyrodzoną zdolność odnajdywania w nich radości i zauważania świetlnych niuansów.

Lubisz płynne produkty do konturowania? Jakie są Twoje ulubione?

*Produkty PR.
Estée Lauder Double Wear Radiant Bronze Cushion Stick, Highlighting Cushion Stick.
Czytaj dalej...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...