1 września 2017

Czekałam na ten moment cały rok! Nie było lekko - do całego projektu zabierałam się przez kilka tygodni, chciałam, aby tym razem był bardziej przemyślany i zachęcił jeszcze więcej dziewczyn. I udało się! Jest nas naprawdę dużo! Dziękuję Wam wszystkim i każdej z Was z osobna. To naprawdę wiele dla mnie znaczy i sprawia, że zwyczajnie chce mi się bardziej i więcej. Podziwiam każdą z Was i jestem dumna, że w tym wszystkim, co nas otacza zdecydowałyście się na wpuszczenie swojego zdjęcia w chwilę po przebudzeniu do sieci. Wiem, że nie jest to łatwie i czasami może nie być przyjemne, ale warto się zdecydować! Dobrze robi, gdy widzisz tyle dziewczyn, które pokazują siebie faktycznie bez makijażu (bo umówmy się zdjęcia gwiazd bez makijażu, które oglądamy zupełnie takimi nie są) i uśmiechają się! Dziękuję! Jesteście najlepsze!
Widzimy się za rok w czwartym wydaniu Raw Beauty, prawda?

- Agata Herbut


AMNMAG 08/17.
Czytaj dalej...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...