15 lipca 2017

Moja włosowa historia i konkurs! Do wygrania Fujifilm Instax Mini 8 i zestawy kosmetyków Pantene.

Ja i moje włosy mamy czym się pochwalić! Całe życie trzymam się ciemnych kolorów - jedynie w liceum miałam rozjaśnione i pomalowane na mega czerwony kolor końcówki, później poszłam w róż. W podstawówce to szaleństwo uskuteczniałam za pomocą kolorowej bibuły (kto jeszcze ma tak wyrozumiałą mamę?!). Na studiach zgoliłam włosy (moje ukochane zdjęcie z siostrą, oczywiście pomówiłam się po niej!) i taką fryzurę nosiłam przez ponad rok - jedna z moich ulubionych! Fazę odrastania pomijam podobnie jak próby stania się blondynką. Ok, tego nie mogę jednak pominąć.


Zapragnęłam mieć blond po urodzeniu Jagi. Wybrałam salon najbliżej wrocławskiego domu, dowiedziałam się, że spędzę tam około trzech godzin. Spędziłam siedem, ważną informacją jest także to, że karmiłam piersią więc Tomek donosił mi Jagę na karmienie, panie udostępniały... miejsce na zapleczu, bo i czasy były inne i golizna powodowała nieprzychylne spojrzenia. Wracając do włosów, po siedmiu godzinach miałam na głowie część ciemną czyli moją, część białą czyli nową oraz część rudą zwaną niewiadomoczym. Stylistka zaproponowała, że uda nam się zrobić to w ciągu kilku następnych wizyt! Kilku następnych wizyt, podkreślam. Domyślasz się, co zrobiłam? Pomalowałam wszystko, co zostało na ciemny. Hej przygodo!


Inspirację Pulp Fiction także mogę odhaczyć, opcję noszenia grzywki na bok lub jej braku również. Jest jednak jedna rzecz, która sprawia, że ja to ja - moja grzywka. Niezależnie od konfiguracji długości włosów, koloru czy fryzury. Ja to moja grzywka. Moja grzywka to ja. Są momenty, że urośnie mi niemal za brwi - wtedy Tomek bierze maszynkę i strzyże, a w lustrze jestem ja. Czemu takie włosy? Bo podobają mi się, bo nie czuję się dobrze z super wystylizowanymi, poza tym odzwierciedlają trochę buntu, który mam nadzieję jeszcze we mnie jest.



A co do tego ma Pantene Pro-v i ich Lekka Odżywka w Piance pod prysznic? Ma więcej niż myślałam ponieważ ja jej używam od jakiegoś czasu i jestem z niej zadowolona, a wspólnie z Pantene Pro-v zorganizowaliśmy dla Was niespodziankę! Ale o tym za chwilę, najpierw o produkcie, który został uznany za najlepszy kosmetyk do włosów 2016 przez wydawnictwa prasowe w Polsce!



Odżywka w piance, która jest lekka niczym powietrze, a jej składniki formujące pianę zostały wstrzyknięte do składników odżywiających produktu. Lekka Odżywka Pantene przeznaczona jest do użycia pod prysznic, nakładana od cebulek po same końce na umyte szamponem włosy, następnie po spłukaniu, Lekka Odżywka Pantene pod prysznic pozostawia uczucie czystości i lekkości. Włosy nie puszą się (nie znoszę tego!), nie plączą, są nawilżone i w dobrej kondycji. Można używać jej na przykład po basenie, po kąpielach morskich - przetestowałam tę formę i naprawdę działa. Musisz jednak pamiętać, że najlepszy efekt uzyskasz stosując szampon Pantene Pro-V, ponieważ wówczas produkty uzupełniają się działają razem (w przypadku innych marek mogących zawierać w składzie np. składniki nawilżające efekt będzie inny).



Znalazłam jeszcze jeden plus oprócz działania - Lekka Odżywka w Piance jest genialnym wynalazkiem dla dziewczyn, które mają mało czasu, czyli na przykład dla mnie. Opcja aplikacji i spłukiwania pod prysznicem jest kusząca!


Musisz ją przetestować, a teraz masz na to szansę!
Mam dla Ciebie niespodziankę! Opowiedz o swojej fryzurze, której nie miałaś na głowie dłużej niż 24 godziny, co skusiło Cię do zmiany i dlaczego nie chciałabyś nigdy więcej jej powtórzyć?
Historia powinna mieć swój happy end :) Najciekawsza zostanie nagrodzona aparatem Fuji Instax z wkładami oraz zestawem kosmetyków Pantene, a cztery pozostałe zestawami kosmetyków Pantene!
Czas - start!


Konkurs trwa od dzisiaj tj. 15 lipca do 22 lipca 2017 roku. Regulamin konkursu znajdziecie tutaj, biorąc udział w zabawie akceptujesz jego postanowienia. Trzymam za Was kciuki!
Moja włosowa historia i konkurs! Do wygrania Fujifilm Instax Mini 8 i zestawy kosmetyków Pantene.
Czytaj dalej...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...