19 czerwca 2017

Mam kosmetyki The Ordinary dla Ciebie!


Znasz The Ordinary? Nie? To pora poznać! Robiąc zakupy dla siebie, chciałam zrobić niespodziankę dla Ciebie! Do wygrania dwa produkty (te same kupiłam dla siebie):

Hyaluronic Acid 2% +B5 (30 ml)
High - Spreadability Fluid Primer (30 ml)

Co musisz zrobić? Daj znać w komentarzu, który produkt chciałabyś przetestować! Masz czas do końca tygodnia tj. 23.06 (północ). Wygrywają dwie osoby, produkty wysyłam jak tylko otrzymam Twój adres! W weekend zajrzyj po wyniki!


O produktach do wygrania:
High - Spreadability Fluid Primer czyli Ultranawilżająca Baza Pod Makijaż
lekka, ultra nawilżająca baza pod makijaż. Rekomendowana do każdego typu skóry, szczególnie tej suchej i odwodnionej. Baza jest też polecana do skóry dojrzałej. Po zastosowaniu produktu skóra staje się gładka i lekko śliska, dzięki czemu łatwo się na niej rozprowadza podkład.
Hyaluronic Acid 2% +B5 czyli Serum z kwasem hialuronowym oraz witaminą B5
serum łączy w sobie kwas hialuronowy o niskiej, średniej i wysokiej masie cząsteczkowej w stężeniu 2%. Formuła ta jest bezolejowa i dodatkowo wzbogacona witaminą B5, która zwiększa nawodnienie naszej skóry.

Powodzenia!

foto: pintrest
Mam kosmetyki The Ordinary dla Ciebie!
Czytaj dalej...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...