17 listopada 2016

Acqua di Parma Peonia Nobile.


Róż. Kwiaty. Róż. Kwiaty. Jak mantra. Gdyby jeszcze było piekielnie słodko mogłabym rozpuścić się pod naporem słodkości. Na szczęście nie jest i na szczęście lukrem w Peonia Nobile jest tylko flakon.


Czarny pieprz, malina, piwonia, geranium, róża turecka, frezja, ambra, paczula i piżmo - połączenie buzujące kwiatami, ale nie przytłaczające. Dzięki geranium i róży tureckiej kompozycja staje się odrobinę kwaskowata, lekko orzeźwiająca. Często jestem sceptycznie nastawiona do zapachów stricte kwiatowych z prostej przyczyny, boję się, że mogą okazać się lepkie, ciągnące się, nie będę w stanie udźwignąć ich bukietu. Oprócz zapachu mam jeszcze krem do ciała, który świetnie nawilża, a oprócz tej właściwości ma jeszcze jedną ważną zaletę dla wielbicielek Peonii - przedłuża trwałość zapachu oraz jest bardzo trwały.


W opisie zapachu możesz przeczytać, że Peonia jest pełna przepychu, ale także delikatności. Ekskluzywne i wyrafinowane Ogrody Włoskie chronią piękno i podkreślają szlachetność tego majestatycznego i niezwykle eleganckiego kwiatu, pielęgnują bogactwo nieskończoności aspektów jego płatków. Acqua di Parma zamyka kwiat piwonii w wyrafinowanym i czarującym zapachu, dedykowanym dynamicznej i pełnej życia kobiecości. Ja nie jestem w stanie odnotować tego przepychu czy elegancji, ale jestem pewna, że to tylko albo i aż kwestia tego, jakie jesteśmy, co robimy, jaki mamy nastrój. Nie jestem ani elegancka ani nie jest mi bliski przepych natomiast widzę siebie w targecie miłośniczek Peonii Nobile oraz samej marki Acqua di Parma.

Do powąchania, do poznania. Zapisz na swojej liście!

Jaki jest Twój ulubiony kwiatowy zapach?
Acqua di Parma Peonia Nobile.
Czytaj dalej...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...