14 października 2016

Michael Kors Wonderlust.


Mleko migdałowe. Mleko migdałowe. Mleko migdałowe. Jak mantra. I wyczuwam tylko właśnie je i nim jestem zachwycona. Dookoła mleka jest reszta, mniej ważna i mniej zaskakująca. Wróćmy jednak do samego Michaela. Nie mam z nim nic wspólnego i nie sądzę bym kiedykolwiek miała. MK jako marka jest mi maksymalnie obojętna, do tego stopnia nawet, że prędzej przeturlam się przez miasto niż kupię torebkę z jego inicjałami. Nie moja bajka, zwyczajnie. W związku z tym zapachy, które są sygnowane jego nazwiskiem również nie wzbudzają we mnie silniejszych emocji. Są ładne, mogą się podobać, ale to wszystko. I przyznaję się szczerze, że gdy zobaczyłam visuel najnowszego zapachu Wonderlust, pomyślałam "o Michael, Ty tak na serio?" W skrócie: jest piękna modelka i piękny model, który....ciągnie swoimi mięśniami wielki jacht. Ona oczywiście pachnie Wonderlust, co może oznaczać, że On poczuł go i dzięki niemu dostał takiej krzepy!


Zupełnie poważnie jednak, one mają w sobie coś, co mi się podoba. I strzelam, że jest to właśnie owe mleko migdałowe, które nadaje gładkości, lekkości, a przy tym jakiejś kaszmirowej nuty. W sieci znajdziecie opisy mówiące o Wonderlust jako zapachu kwiatowo - owocowo - gourmand, co moim zdaniem nie jest do końca prawdą. Wyczuwa się w nich przede wszystkim kwiaty oraz mleko - ta całość nie jest zła! Jest ciekawa, naturalna i naprawdę przyjemna w odbiorze. Co znajdziemy w nutach? Nutami głowy są mleko migdałowe, bergamotka i różowy pieprz, w sercu znajdziemy są goździk (kwiat) i heliotrop, natomiast bazą są benzoes i drzewo sandałowe. Brzmi porządnie, prawda? Na świecie ten zapach był propozycją na lato, u nas na zimę, a mamy jesień - ja nosiłabym go właśnie jesienią. Dzięki miękkości, którą zapewnia mleko migdałowe ciekawie układa się przemycony w swetrach, szalikach. I pomimo bardzo różnych opinii, które znalazłam w sieci - dałabym mu szansę. Na pewno spodoba się tym z Was, które lubią ciepłe, lekko kwiatowe kompozycje, którymi można się otulić.

Zaciekawiłam Cię? Może miałaś już okazję poznać Wonderlust?
Wonderlust zostały przekazane do testów przez markę MK.
Michael Kors Wonderlust.
Czytaj dalej...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...