10 kwietnia 2016

Chodź na konkurs! Mam PIĘĆ lat!


To się dzieje naprawdę! Mój blog ma pięć lat. Pięć. Pięć! To tyle ile ma moja starsza córka, to tyle ile trwają studia, to tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt siedem postów, miliony Waszych odwiedzin, prawie czterdzieści tysięcy komentarzy. Dziesiątki przypadkowych spotkań na ulicy, setki e-maili, wiadomości, a nawet listów!

Przygotowałam coś, co mam nadzieję będzie chociaż malutkim podziękowaniem za te lata, które jesteś ze mną. To dla mnie jedna z najważniejszych rzeczy na świecie. Post o pięcioleciu bloga twory się więc nie Cie nie ominie :). Mam kilka prezentów: główny (zestaw na zdjęciu) oraz pięć (bo jakżeby inaczej!) mniejszych, które będą niespodziankami i nie zdradzę, co możesz znaleźć w przesyłce.


Sprawa jest dość prosta, musisz czegoś mi życzyć albo napisać co lubisz lub czego nie lubisz na Agata Ma Nosa. Łatwe?:)

Czeka sześć naprawdę fajnych nagród, a konkurs trwa do 16 kwietnia (północ), w ciągu kilku dni tutaj w tym poście znajdziesz wyniki. Fundatorką nagród jestem ja.


Dziewczyny, dziękuję Wam za każdy dzień, gdy jesteście razem ze mną, za każdy komentarz, za wszystko!



♥ ♥ ♥ Ponieważ nie byłam w stanie wybrać odpowiedzi, musiałam je wylosować - napisałyście tyle ważnych, pięknych i dodających mi energii słów, że naprawdę jestem wzruszona. Chciałabym napisać coś jeszcze, ale naprawdę nie potrafię - zatkało mnie i wgniotło w fotel - jesteście najlepsze na świecie. Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Czekam na adresy:

Dominika Kowalczyk
Beata Korpecka
Paulina Łuczak
magdalena switala
kajer_bajer
Anya
Agnieszka Wójtowicz-Zając
Justyna Wiśniewska
Klaudia She-wolf
Kasienka23
Chodź na konkurs! Mam PIĘĆ lat!
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. Mój blog porzucony od lipca, a e czerwcu również wybije piątka :-)

    Życzę Ci Agata, żebyś dalej była taka,jaka jesteś - unikalna, ciekawa, jedyna w swoim rodzaju. Żebyś dalej była sobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, pięknie! Przeprowadziłaś mnie przez długie dni ciążowe, zarażasz optymizmem i motywujesz do biegania! Jesteś moją idolką 😊. Życze Tobie aby zapału Ci nie brakowało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Ci życzę duzo miłości, bo bez niej wszystko inne traci na wartości. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę blogowi jeszcze 555 lat!! Mnóstwa uśmiechu i radości z tego co robisz :) a dla nas, czytelniczek mnóstwa inspiracji ktore czerpiemy z Twoich wpisów ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci kolejnych blogowych 5 lat pełnych spontaniczności, kolorów i miłości ☺�� pozdrawiam Ula M.��

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Agatko życzę Ci abyś nadal motywowała mnie do biegania - Twoje zdjęcia na Instagrramie/fb dają mi kopa. Życzę Ci abyś nadal była tak kolorowa duszyczka jaką jesteś teraz! 😍 abyś zawsze była z siebie dumna jako kobieta i jako mama. Abyś nadal wyznaczała sobie nowe cele i do nich dążyłaś. Aby jeszcze więcej osób usłyszało o Tobie bo jesteś bardzo ciepła osobą. Uwielbiam w Tobie Twoja determinację do działania, podziwiam Cię za to co robisz jednocześnie będąc mama - wiem jakie bywa to trudne do zrealizowania. Nie lubię faktu ze jeszcze nie poznałam Ciebie osobiście. Co lubię na blogu ? Najbardziej nowinki kosmetyczne - dzięki Tobie moja kosmetyczka się powiększyła o perełki bez których nie potrafię się obejść. Dziękuję Ci też za uświadomienie na temat pielęgnacji - to była moja lekcja życia. Kocham Twoje zdjęcia - nie tylko odzwierciedlają Ciebie ale dodają energii. Życzę tez dużo zdrówka bo jest najważniejsze w realizowaniu marzeń.


    Po prostu dziękuję ze jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda nie jestem tutaj 5 lat, a dużo krócej, ale w kilkugodzinnej podróży pociągiem przeczytałam całego bloga od samego początku ;) życzę Ci, by w Twoim życiu i głowie rodziło się pomysłów na kolejne 5 lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agacior ja Ci zycze jeszcze więcej powera do roboty, a wszystkim babkom, zeby zawitały do grona Twoich czytelniczek/znajomych i mogły chłonąc od Ciebie masę dobrej energii i uczyły, ze kobieta ma głos i to silny ! Wysoka piątka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Agato! Z okazji twoich blogowych urodzin chce nie tylko życzyć ci następnych 5,10 czy 15 tak wspaniałych lat jak ostatnie piec ale chce Ci tez podziękować - za to ze udowadniasz ze nie potrzebujemy miliarda kosmetyków by byc piękne bo jestesny takie nawet zaraz po obudzeniu (projekt Raw Beauty!), za to ze motywujesz nas do walki o lepsza siebie pokazując jak ty to robisz (obserwowanie ciebie biegającej nawet w deszczu jest super motywujące!) a najbardziej dziękuje Ci za to ze jestes sobą i nigdy nic nikomu nie narzucasz a tylko pokazujesz jaka droge (nie tylko makijażowa) obierasz ty i proponujesz ja nam. Jeszcze raz wszystkiego wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ze dbasz o jakosc wpisow, nie sa one przypadkowe, ale przemyslane i dopracowane. Podziwiam jakosc zdjec i ogromna pasje do makijazu, ktora widac golym okiem:) Zycze dalszej przyjemnosci i radosci z tego co robisz, oraz duzo powodow do usmiechu na codzien, czy to z powodu duzych radosci czy malych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agata, życzę Ci samych sukcesow z blogiem. Wielkiej kariery jako super make-upistka w kolorowych pismach. Pociechy z Tomka i swoich swietnych dziewczyn. Wytrwalosci w bieganiu :) oraz zebys zawsze miala cukru pod dostatkiem i nie musiala z nim konczyc. Zycze Ci rowniez, zebysmy dalej robily ladne zdjecia i zeby w koncu cos z tego sie fajnego urodzilo. Pozdrawiam serdecznie , Twoja Helenka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Żebyś nadal była takim wulkanem pozytywnej energii i twórczej radości! Oddam wszystkie te kosmetyki za to żebyś mnie pomalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agata!!!! Ty jesteś sama w sobie takim Skarbem !!! Ze życzę Ci, żeby Twoje Córki były Twoim odbiciem! Zebys spotykała ludzi otwartych, mądrych, dobrych , którzy sprawią, ze zawsze bedziesz wolnym , kolorowym ptakiem. Zebys malowała na twarzach uśmiech. Zeby nigdy nie zabrakło Ci wiary w to , ze jeden człowiek moze całkiem sporo!!! Zebys zawsze mieszkała na Powiślu!!! No i zeby CZEKOLADA zawsze płynęła w Twoich żyłach! Joasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...