8 marca 2016

Kobiecy konkurs z Vichy! Wygraj zestaw kosmetyków!



Z okazji naszego święta - Dnia Kobiet - razem z marką Vichy mamy dla Was pięć kobiecych zestawów Idealia do wygrania! Wystarczy dokończyć zdanie:
Kocham być kobietą ponieważ...
...i zostawić odpowiedź w komentarzu pod postem!
Konkurs trwa od dzisiaj (8.03.2016) do 15 marca 2016 r. Pamiętajcie, do wygrania jest aż pięć zestawów!

Powodzenia dziewczyny!

WYNIKI
Czekam na adresy od:
ewa
Bellitkaa
Piekneperfumy Anna
Anya
Kasia Pięknie jest Żyć

Czekam na Wasze adresy!

Regulamin.
1. Konkurs, o którym mowa w niniejszym regulaminie (zwany dalej „Konkursem”) jest skierowany do podmiotów: osoby fizyczne, będące konsumentami w rozumieniu art. 22 ustawy kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), przebywające na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (zwanych dalej „Uczestnikami”).
2. Organizatorami Konkursu jest blog agatamanosa.pl oraz marka Vichy.
3. Fundatorem nagród w konkursie jest marka Vichy.
4. Przed wzięciem udziału w Konkursie każdy Uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem. Udział w Konkursie będzie równoznaczny z akceptacją Regulaminu.
5. Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie agatamanosa.pl
6. Konkurs odbywa się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na blogu agatamanosa.pl Konkurs skierowany jest do osób fizycznych, które w dniu jego rozpoczęcia ukończyły 18 lat, posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkują na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
7. Zadanie Konkursowe polega na odpowiedzi na pytanie konkursowe zadane pod postem konkursowym.
8. Konkurs trwa od 08.03.2016 do 15.03.2016, do godz. 23:59.
9. Nagrodami w konkursie jest pięć zestawów Vichy Idealia: krem do twarzy 50 ml oraz balsam do ciała 200 ml.
10. Spośród wszystkich komentarzy Autor Bloga oraz przedstawiciel marki wybierze 5 najbardziej kreatywnych odpowiedzi.
11. Nagrody w Konkursie nie podlegają wymianie na inne nagrody oraz na ekwiwalent pieniężny.
12. Nagrody zostaną przesłane zwycięzcom za pośrednictwem firmy kurierskiej/poczty na adres i dane wskazane w treści wiadomości maksymalnie 21 dni po ogłoszeniu wyników. Wyniki zostaną ogłoszone w poście konkursowym w ciągu trzech dni od zakończenia konkursu. Biorąc udział w konkursie wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (potrzebne do wysyłki nagrody). Na Wasze adresy potrzebne do wysyłki czekam przez pięć dni, po tym czasie wybieram kolejne odpowiedzi.
Kobiecy konkurs z Vichy! Wygraj zestaw kosmetyków!
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Kocham być kobietą, ponieważ moim atrybutem jest Przemiana (nie mylić z byciem humorzastą). Przemiana to kracja; to życie. Kreowanie pomaga mi w kontaktach z ludźmi; bo dzięki temu mogę być bardziej empatyczna - lepiej rozumieć,współodczuwać. Pomaga mi obserwować rzeczywistość; stawać się słuchaczem lub zagrać pierwsze skrzypce w towarzystwie. Przemiany znaczą również mój makijaż: inny kiedy chcę się przyczaić; inny gdy chcę być zauważona. Zasada jest jedna: to ja kreuję Zmianę, a nie Zmiana rządzi mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham być kobietą,ponieważ kocham być matką dla mojej ukochanej córeczki,to dla niej chcę być silna..Kocham być kobietą bo kocham byc żoną dla mojego męża,to dla niego chcę byc piękna..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham byc kobieta...bo nie ma nic bardziej idealnego w tym nieidealnym istnieniu. To tak podniosle.. a tak przyziemnie to kocham byc kobieta bo kocham czerwona szminke i nie wyobrazam sobie bez niej zycia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham być Kobietą, bo za nic w świecie nie chciałabym być kimś innym ! Nie oddałabym tych poranków kiedy decyduję kim będę, jak będę wyglądać i jaką energię rozsyłać. Nie oddałabym tych damskich przyjaźni, pełnych szaleństwa! Nie mogłabym żyć bez wielkich wzruszeń ze szczęścia i smutku. Bez roztrzepania, które uczy mnie dystansu do siebie. Kobieta jest po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham byc kobieta ponieważ mam tyle humorów. I tak szybko sie one zmienia, ze na pewno nigdy w zyciu sie nie bede nudzić! Loteria smutków, wesołków. złości, radości, rozżalenia, euforii nigdy nie wiesz co sie za chwile trafi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Być kobietą,być kobietą.... Jak śpiewała Alicja Majewska...
    Jestem żoną,mamą dwóch córeczek...ale przede wszystkim jestem kobietą!
    Kocham nią być mimo zmarszczek,podkrązonych oczu,obwisłej skóry na brzuchu...
    I mimo,że macierzyństwo zafundowało mi co wyżej,nigdy nie czułam się bardziej kobieca niż od czasu kiedy jestem mamą.Nigdy nie widziałam w oczach męża tyle miłości i dumy,niż wtedy,gdy urodziłam nam obie córki....
    Kocham być kobietą właśnie dlatego,że mam super moc - potrafię dawać życie :-) nowe życie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham być kobietą ponieważ dzięki temu poznałam najwspanialsze uczucie jakim jest tukające małe serce pod Twoim sercem, bo mam przyzwolenie wpadać w furię podczas nieznośnych wahań nastroju gdy mam PMS i rzucam się na czekoladę jak szalona. Mogę kolejny raz z rzędu płakać gdy oglądam Chirurgów jak Meredith pyta Dereka czy pamięta ich ostatni pocalunek a On po chwili wraca i mówi Jej ze szczegółami, pamiętając to , że pachniała wtedy lawendą... Mogę zwalić wszystko na hormony, co robię chyba trochę zbyt często. Bycie kobieta Czasem mnie uwiera ale daje mi ogrom radości i frajdy ze zmian kolorow paznokci i pomadek, rano mogę być naturalna a wieczorem seksowna (ja?! ) . Siła w nas kobietach💪🏼

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham być kobietą ponieważ mogę mieć tyle twarzy na ile mam ochotę. Jednego dnia jestem seksowną diwą w czerwonych ustach i graficznych kreskach na powiekach, która podbija świat..Drugiego dnia staje sie oddaną mamą z worami pod oczami, która nie umalowala się bo jej się zwyczajnie nie chciało.Trzeciego dnia jestem kobietą orkiestrą, ktora pomiedzy gotowaniem,sprzątaniem, pilnowaniem dziecka i pracą zawodową znajduje czas by jechać na drugi koniec miasta pomalować paznokcie na czarno,bo akurat ma na to ochotę ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham być kobietą kobiecą. Doceniam swoją niepowtarzalną wrażliwość na sprawy innych ludzi, zwierząt czy natury. Cechuję się subtelnością i łagodnością, lubię sukienki i naturalny make-up. Jestem łagodna, ciepła, delikatna. Jestem mama trójki maluchow przez co cechy macierzyńskie biją ode mnie na 1000 metrów:) Przebywanie z facetami- walecznymi i twardymi samcami- dodatkowo obliguje mnie do poxostania w klimacie krainy łagodności i miękkich emocji. Ja po prostu lubię to!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...