8 lutego 2016

Beauty Monday: High Drama!

Kolor. Moc. Mat. Kiedyś byłoby to dla mnie całkiemniedopomyślenia, aby pokazać się światu i sobie w lustrze w takim odcieniu pomadki. Cudowne jest to, że człowiek z czasem się zmienia i przestają obchodzić go jakieś "a czy nie będę wyglądać głupio" lub "a jak ludzie się będą na mnie patrzeć?". Ten odcień pomadki jest idealny do wyleczenia się z dziwnych lęków przed oceną obcych ludzi. Naprawdę!


Retro Matte Liquid Lipcolour od MAC Cosmetics - bo to ta pomadka jest gwiazdą dzisiejszej odsłony Beauty Monday może być jedynym akcentem makijażu. Jest tak intensywna, piękna i przyciągająca wzrok, że wytuszowane rzęsy oraz lekki podkład - that's it!


Jeszcze jedna kwestia - do takich odcieni trzeba się przyzwyczaić, ja nadal mam momenty, gdy patrzę na siebie na zdjęciu w tak ciemnej pomadce i dopiero po chwili dociera do mnie, że to jestem ja. Warto jednak spróbować! Co do samej szminki - jest genialna, zarówno pigmentacja jak i konsystencja - lekka, satynowa. Moich ust nie wysusza, dość długo na nich trwa. Bardzo lubię i nie ma się co oszukiwać - na ulicach nie spotkasz jej na wszystkich ustach, podobnie na blogerkach.

Mam na sobie: Podkład: Smashbox, BB Water, Light (recenzja: Smashbox. Camera Ready BB Water.)
Oczy: MAC Cosmetics, Naked Lunch, Upward Lash Mascara, Black (recenzja: Moje palety MAC Cosmetics: róże i cienie do powiek.)
Usta: MAC Cosmetics, Retro Matte Liquid Lipcolour, High Drama.

Beauty Monday: High Drama!
Czytaj dalej...

1 komentarz:

  1. Odcień zdecydowanie nie dla mnie. Nawet nie chodzi o to ze "co ludzie powiedzą" bo to akurat mnie nie interesuje ale zwyczajnie kolor mi się nie podoba.
    Zapraszam na konkurs Ava Laboratorium :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...